• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0

حضور آمریکا در منطقه غیر قانونی و تعرض به هواپیمای مسافربری محکوم است

  • کد خبر : 77580
  • 07 مرداد 1399 - 8:41
حضور آمریکا در منطقه غیر قانونی و تعرض به هواپیمای مسافربری محکوم است

ایوب سنگ سفیدی گفت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران طولانی است و حضور آنها در کشورهای منطقه باعث ناامنی شده و اقدام اخیر در تعرض به هواپیمای مسافربری کشور ما غیرقانونی و محکوم است. ایوب سنگ سفیدی، مربی سابق کیک بوکسینگ کشور در گفتگو با عصر همدان در رابطه با تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان […]

ایوب سنگ سفیدی گفت: سابقه دشمنی آمریکا با مردم ایران طولانی است و حضور آنها در کشورهای منطقه باعث ناامنی شده و اقدام اخیر در تعرض به هواپیمای مسافربری کشور ما غیرقانونی و محکوم است.

ایوب سنگ سفیدی، مربی سابق کیک بوکسینگ کشور در گفتگو با عصر همدان در رابطه با تهدید هواپیمای مسافربری کشورمان توسط آمریکایی ها گفت: حضور نیروهای آمریکایی در منطقهغیرقانونی و باعث ایجاد بی ثباتی و ناامنی است.

وی اظهار داشت: دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران سابقه طولانی دارد و آنها نشان داده اند که همواره در حال ایجاد مشکل و آشوب در منطقه هستند.

 مربی سابق تیم ملی کیک بوکسینگ افزود: آمریکا از اول انقلاب به دلیل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و قطع شدن منافع و دست خود از این کشور به دشمنی با ایران پرداخت و این دشمنی بیش از ۴ دهه است که ادامه دارد.

سنگ سفیدی با محکومیت تعرض به هواپیمای مسافربری کشورمان در آسمان لبنان گفت: آمریکایی ها ادعاهای حقوق بشری دارند ولی جان مردم منطقه را در حوادث گوناگون به خطر می اندازند و در این مورد نیز جان مسافران این هواپیما را به خطر انداختند و از حقوق بشر هم حرف می زنند.

این ورزشکار نهاوندی اظهار داشت: حضور آمریکا بدون اجازه و رضایت مردم کشورهای سوریه و عراق دلیلی محکمی بر عدم مشروعیت حکومت آمریکا و سیاست های غلط آنها در منطقه است.

وی ادامه داد: مردم منطقه از آمریکا نفرت دارند و آمریکایی ها تلاش می کنند این حقیقیت را پنهان کنند و از طرف دیگر از ظهور قدرتی جهانی به نام جمهوری اسلامی ایران که مدافع حقوق مظلومان جهان است هراس دارند.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور افزود: آمریکایی ها تلاش می کنند در سازمان های جهانی و در منطقه چهره ی ایران را خراب جلوه بدهند در حالی که واقعیت برعکس این است.

سنگ سفیدی با اشاره به جنایت های آمریکا در دنیا گفت: آمریکا در طول تاریخ جنایات زیادی در جهان و ایران مرتکب شده است.

 وی با برشمردن این جنایات ادامه داد: کمک به صدام در جنگ تحمیلی، حمله ی موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت بیش از ۲۹۰ هم وطن و آخرین جنایت آنها نیز شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله این دشمنی ها است.

مربی سابق کیک بوکسینگ کشور اظهار داشت: این جنایات با همکاری صهیونیست ها و هم پیمانانش انجام می شود و هدف آنها غارت منابع کشورها است.

وی افزود: آنها به هواپیمای مسافربری ما که طبق قانون و در مسیری مشخص در حال پرواز بوده تعرض می کنند و موجب وحشت زنان و کودکان این پرواز می شوند که این اقدام محکوم  و نشان ضعف آنها است.

سنگ سفیدی در پایان گفت: امروز ایران عزیز با هدایت های رهبر معظم انقلاب و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستاده است و از ملت های مظلوم منطقه حمایت می کند و آمریکایی ها باید بدانند در منطقه جایی ندارند و روز به روز در حال ضعیف شدن هستند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=77580
  • دیدگاه‌ها برای حضور آمریکا در منطقه غیر قانونی و تعرض به هواپیمای مسافربری محکوم است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.