• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

حساس ترین رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو استان برگزار می شود

  • کد خبر : 48896
  • 24 بهمن 1398 - 13:33
حساس ترین رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو استان برگزار می شود

سخنگوی هیات تکواندو استان از برگزاری لیگ تکواندو استان خبر داد و گفت: رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو فردا با حضور ۳۶ تیم با بیش از ۸۰۰ بازیکن در سالن برنا همدان برگزار می شود. مجید دیبافر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: لیگ تکواندو استان با حضور ۳۶ تیم از شهرستان […]

سخنگوی هیات تکواندو استان از برگزاری لیگ تکواندو استان خبر داد و گفت: رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو فردا با حضور ۳۶ تیم با بیش از ۸۰۰ بازیکن در سالن برنا همدان برگزار می شود.

مجید دیبافر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار کرد: لیگ تکواندو استان با حضور ۳۶ تیم از شهرستان های بهار، لالجین، درگزین، ملای، روستای بهادر بیگ، صالح آباد و اسد آباد فردا در سالن برنا شهرک فرهنگیان همدان برگزار می شود.

وی افزود: این رقابت ها در سه رده سنی نونهالان، خردسالان و نوجوانان است و رقابت های حساس این هفته در رده سنی نوجوانان بین دو تیم شهید قاسم سلیمانی و الماس موتور است و در رده سنی نونهالان دو تیم شهرداری بهار با الماس موتور به مصاف هم می روند.

دیبافر عنوان کرد: در رده سنی خردسالان نیز تیم هیات تکواندو ملایر با شهدای نیروی انتظامی به مصاف هم می روند و از حساس ترین رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو هستند.
انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=48896
  • دیدگاه‌ها برای حساس ترین رقابت های هفته سوم لیگ تکواندو استان برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.