• امروز : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
2
نماینده ولی فقیه در همدان با خطاب به مسئولان:

حرف‌های عشایر شنیده و حمایت شوند

  • کد خبر : 221162
  • 11 مرداد 1403 - 15:00
حرف‌های عشایر شنیده و حمایت شوند
نماینده ولی فقیه در همدان با تاکید بر اینکه حتماً فرصتی به عشایر داده شود تا مشکلات خود را بیان کنند، گفت: حتماً حرف‌های عشایر شنیده شود و واقعا تلاش کنیم تا از آنهاحمایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛ آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی، صبح امروز در همایش تجلیل از شبانان، گله‌داران و دامداران عشایر استان همدان، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد: یکی از ویژگی‌های عشایر، پربرکت بودنش است.

او افزود: برکت هر جا باشد برای جامعه منفعت داشته و مشکل جامعه را در خیلی از جاها حل می‌کند. مسئولان جامعه وقتی دچار مشکل می‌شوند به این قشر از جامعه مراجعه می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در همدان با بیان اینکه عشایر از همین صنف و از کسانی است که منافع فراوانی برای جامعه داشته و در مقابل با سبک زندگی خود هزینه‌های اندکی برای جامعه دارند.

آیت‌الله شعبانی با خطاب به عشایر استان گفت: مشاغلی که شما دارید، شغل اکثریت انبیا الهی بوده و اتفاقًا یکی از بسترهای تربیت انبیای الهی همین شغل‌های شما بوده است.

او با تاکید بر اینکه حتماً فرصتی به عشایر داده شود تا مشکلات خود را بیان کنند، عنوان کرد: حتماً حرف‌های عشایر شنیده شود و واقعا تلاش کنیم تا از آنهاحمایت کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان در پایان با اشاره به این همه برکتی که این جامعه هدف و عشایر داشته و برای جامعه آورده‌هایی فراوانی که دارند، تاکید کرد: اساسی‌ترین و ضروری‌ترین کالاهای کشور توسط عشایر تولید می‌شود، اما در مقابل تعدادی هستند که در مصرف برق، انرژی و… پر مصرف‌ترین اما در خدمت‌رسانی جزء ضعیف‌ترین افراد هستند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=221162
  • دیدگاه‌ها برای حرف‌های عشایر شنیده و حمایت شوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.