• امروز : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
2

حذف دفترچه درمانی از اول اسفند ۱۳۹۹ /کد *۱۶۶۶# برای اطمینان از پوشش بیمه ای 

  • کد خبر : 104163
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
حذف دفترچه درمانی از اول اسفند ۱۳۹۹ /کد *۱۶۶۶# برای اطمینان از پوشش بیمه ای 

کمال شعبانی از حذف دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی از اول اسفند خبر داد و گفت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی می توانند از طریق شماره گیری #۱۴۲۰*۴* یا #۱۶۶۶* و با ورود کد ملی از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند. کمال شعبانی، رئیس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، […]

کمال شعبانی از حذف دفترچه های درمانی تأمین اجتماعی از اول اسفند خبر داد و گفت: بیمه شدگان تأمین اجتماعی می توانند از طریق شماره گیری #۱۴۲۰*۴* یا #۱۶۶۶* و با ورود کد ملی از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.

کمال شعبانی، رئیس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، از حذف دفترچه درمانی از اول اسفند ماه سالجاری خبر داد و اظهار کرد: بیمه شدگان این سازمان دیگر در زمان مراجعه به پزشک و موسسات تشخیصی و درمانی الزامی به ارائه دفترچه درمانی ندارند.

وی با بیان اینکه ۴۸ هزار و ۴۵۱ نفر بیمه شده تحت پوشش تأمین اجتماعی در شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران(اصلی و تبعی) تحت پوشش تامین اجتماعی مشمول این طرح هستند.

رئیس سازمان تامین اجتماعی اسدآباد با بیان اینکه احراز هویت در مراکز درمانی با ارائه کارت ملی یا شناسنامه یا جلد دفترچه درمانی صورت می گیرد، افزود: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی قبل از مراجعه به مراکز درمانی نسبت به استعلام استحقاق درمان از طریق شماره گیری #۱۴۲۰*۴* یا #۱۶۶۶* و با ورود کد ملی از پوشش بیمه درمان خود اطمینان حاصل کنند.

وی یادآور شد: از تعداد  ۴۸ هزار و ۴۵۱ نفر بیمه شده عداد ۱۴ هزار و ۴۶۷ نفر بیمه شده اصلی، ۲۶ هزار و ۶۳۹ نفر بیمه شده تبعی، ۲۸۰۵ نفرمستمری بگیر و ۴۵۴۰ نفر تبعی مستمری بگیر هستند، افزود: این میزان بیمه شده تحت حمایت حدود ۴۹ درصد از جمعیت شهرستان را شکل می دهند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104163
  • دیدگاه‌ها برای حذف دفترچه درمانی از اول اسفند ۱۳۹۹ /کد *۱۶۶۶# برای اطمینان از پوشش بیمه ای  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.