• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس:

حاج قاسم، فرمانده‌ای با اوج دانش مدیریت در میدان بود

  • کد خبر : 208464
  • 13 دی 1402 - 11:09
حاج قاسم، فرمانده‌ای با اوج دانش مدیریت در میدان بود
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: حاج قاسم یک شخصیت جهانی، مکتبی، دینی، ملی و بین‌المللی بود و رهبر معظم انقلاب پس از شهادت ایشان، مجموعه ویژگی حاج قاسم را مکتب نامیدند چراکه سردار سلیمانی صرفاً یک نظامی نبود بلکه شخصی چندبعدی و جامع‌نگر بود.

فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی «عصر همدان» در آستانه چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه هیچ آزاده مرد و آزاده زنی نمی‌تواند زحمات و خدمات حاج قاسم سلیمانی را فراموش کند گفت: حاج قاسم یک شخصیت جهانی، مکتبی، دینی، ملی و بین‌المللی بود و رهبر معظم انقلاب پس از شهادت ایشان، مجموعه ویژگی حاج قاسم را مکتب نامیدند چراکه سردار سلیمانی صرفاً یک نظامی نبود بلکه شخصی چندبعدی و جامع‌نگر بود و در واقع یک فرمانده،استراتژیست، پدر و عاشق بود .

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: شهید قاسم سلیمانی در داخل تا قبل از شهادت غریب بود و در خارج عزیز و مشهور و معروف، شهید سلیمانی را در لبنان بیشتر از ما می‌شناسند، در عراق و در جنوب و غرب و شرق و همه نقاط سوریه و در یمن، نیجریه و در هرجایی که صدای مظلومیت و محرومیت شیعه است و هر جایی که مقاومت است قاسم سلیمانی بود و هست و خواهد بود .

وی افزود: تبیین ابعاد شخصیتی حاج قاسم به تبیین اسلام انقلابی، آرمان‌های امام و انقلاب، آرمان‌های دینی، بشری و انسانی کمک خواهد کرد.

توسلی تصریح کرد: سردار سلیمانی در عین حال که یک استراتژیست نظامی موفق و یک فرمانده با اوج دانش مدیریت میدان بود، شخصیت سیاسی برجسته‌ای به شمار می‌رفت که تحلیل درستی از اوضاع بین‌الملل و وضع سیاسی و اجتماعی داخل کشور داشت، او هدف والایی برای خود داشت و آن هدف، دفاع از کشور بود چراکه ایران را برای خود حرم می‌دانست.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی آن مرد بزرگ شناخته شد که چه خدماتی به جهان تشیع، ایران و امنیت ملی ایران و منطقه انجام داده است گفت: اگر نبود قاسم سلیمانی قطعا داعش جنایات بیشتری انجام می داد و آروزیش این بود که تعرض بکند به خاک ایران، اگر نبود مدیریت و فرماندهی این مرد بزرگ عتبات عالیات در عراق با خاک یکسان شده بود .

وی ادامه داد: اگر نبود حکمت و فرماندهی و استراتژی این مرد بزرگ ،سوریه اکنون در اختیار تروریست‌ها بود و اگر نبود
هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب از این مرد بزرگ و فرماندهی ایشان در میدان یمن، اکنون یمن در دست عربستان سعودی بود، و بحرین نیز وضعیت دیگری داشت.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که مکتب حاج قاسم باید در جهان گسترش پیدا کند، گفت: احیا و اعتلای محور مقاومت توسط سردار سلیمانی باعث شد امروز پایمردی مردم فلسطین با تکیه بر تجارب محور مقاومت پایدار باشد و حاضر نشوند که سرزمین قدس را علی‌رغم شهادت روزانه چند صد نفر، علی‌الخصوص کشتار عظیم کودکان و جنایت جنگی به‌دست صهیونیست‌ها بسپارند.

وی با بیان اینکه حاج قاسم قهرمان بین المللی بود، گفت: سردار سلیمانی شاخصه‌های یک قهرمان واقعی در امت اسلامی را دارا بود و جغرافیای سیاسی ایران را نیز حرم می‌دانست، همه تلاش او این بود که از تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کند .

توسلی ادامه داد: سردار سلیمانی دل‌ها را از آن خود کرده بود و همانگونه که مشاهده کردیم در تشییع میلیونی، عظیم و یکپارچه‌ای که روز تدفین سردار سلیمانی برپا شد افراد با هر نوع تفکر و پوششی حضور داشتند. علت ماندگاری سردار سلیمانی اخلاص و ایمان به خدا بود چراکه اخلاص می‌تواند انسان‌ را تا اوج آسمان ببرد و ماندگار کند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی یک مرد بود و یک قهرمان، مردی که توانست بزرگان دیگری را در کنار خود تربیت کند که برخی به او پیوستند، عماد مغنیه را در لبنان، همدانی را در ایران و اخیرا هم شهید رضی و شهدای مدافع حرم از افغانستان و پاکستان و تمام آزادی‌خواهان جهان که در گردان‌ها و لشکرهای مختلف از بهار مصطفوی تا زینبیون و فاطمیون و لشکریان قدس، روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208464
  • دیدگاه‌ها برای حاج قاسم، فرمانده‌ای با اوج دانش مدیریت در میدان بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.