• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

«جولان» پلاک های «غیر بومی» در همدان/ مسئولان برای کنترل جاده ها «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟

  • کد خبر : 55775
  • 04 فروردین 1399 - 10:00
«جولان» پلاک های «غیر بومی» در همدان/ مسئولان برای کنترل جاده ها «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟

ورود پلاک های غیر بومی به همدان در روزهایی که سرعت شیوع کرونا بیشتر شده نشان می‌دهد که استان همدان به دلیل نزدیکی به مرکز بیشترین مسافران را جذب کرده است، در حالی که این جذب مسافر موضوعی است که مسئولان استانی آن را رد می کنند اما با گذری در سطح شهر و مشاهده […]

ورود پلاک های غیر بومی به همدان در روزهایی که سرعت شیوع کرونا بیشتر شده نشان می‌دهد که استان همدان به دلیل نزدیکی به مرکز بیشترین مسافران را جذب کرده است، در حالی که این جذب مسافر موضوعی است که مسئولان استانی آن را رد می کنند اما با گذری در سطح شهر و مشاهده تعداد پلاک های غیر بومی در ورودی استان می‌توان ورود مسافر به همدان را تایید کرد.

به گزارش عصر همدان؛ علی رغم تاکید مسئولین کشور مبنی براینکه مردم در خانه های خود بمانند تا زنجیره شیوع کرونا قطع شود، اما برخی مردم این ویروس را جدی نگرفتند و از شهرهای خود خارج شده و به مسافرت رفتند.

تعداد زیادی مسافر نیز طی چند روز اخیر وارد استان همدان شدند که این موضوع بسیار خبر ساز شد.

همین موضوع باعث شد به یکی از ورودی های همدان رفته و طی بازدید میدانی و در مدت زمان ۱۵ دقیقه تعداد ورود خودروهای غیر بومی را بشماریم.

طبق بررسی ها در این مدت زمان مورد نظر تعداد ۱۹۹ خوردرو از ورودی همدان عبور کردند که ۱۲۳ خودرو پلاک های غیر بومی از جمله تهران و کرج بودند.

حال باید از مسئولان استانی پرسید آیا در روزهایی که ویروس کرونا در همدان با سرعت در حال رشد است و با ورود مسافران نیز آمار مبتلایان بیشتر شده، برای کنترل جاده ها تدابیری اتخاذ کرده اند؟

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55775
  • دیدگاه‌ها برای «جولان» پلاک های «غیر بومی» در همدان/ مسئولان برای کنترل جاده ها «تدبیری» اتخاذ کرده اند؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.