• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

جهان متحیر از قدرت جوانان ایرانی است

  • کد خبر : 137179
  • 09 آذر 1400 - 20:21
جهان متحیر از قدرت جوانان ایرانی است

جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام با بیان اینکه جهان متحیر از قدرت جوانان ایرانی است گفت:قدرت و رشادت جوانان ایرانی در بازپس گیری کشتی دزدیده شده جهان را متحیر کرده است. به گزارش عصر همدان؛ یادواره ۱۹ شهید روستای کردآباد جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان،امام جمعه و مسئولین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد. سردار […]

جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام با بیان اینکه جهان متحیر از قدرت جوانان ایرانی است گفت:قدرت و رشادت جوانان ایرانی در بازپس گیری کشتی دزدیده شده جهان را متحیر کرده است.

به گزارش عصر همدان؛ یادواره ۱۹ شهید روستای کردآباد جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان،امام جمعه و مسئولین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان در یادواره ۱۹ شهید روستای کرد آباد با اشاره به جایگاه بلند شهدا و خانواده آن ها اظهار کرد: تکریم از خانواده معظم شهدا جانبازان و ایثارگران باید سرلوحه کارهای ما باشد.

وی با اشاره به تفکر بسیج در جوانان نسل اول و نسل جدید انقلاب افزود: دیروز تفکر بسیج در کالبد دلاورمردان ایرانی عملیات آزادسازی خرمشهر را رقم می زند و امروز همین تفکر مقدس در حرکتی دلاورانه کشتی دزدیده شده ی مارا باز پس می گیرد.

وی قدرت نظامی و اقتدار ملت ایران اسلامی را در سطح جهان مثال زدنی عنوان کرد و گفت:دنیا متحیر از قدرت و اقتدار جوانان ماست ولی متاسفانه برخی از مسئولین در چند سال گذشته این ارزش ها را با کم کاری های خود زیر سوال بردند.

وی با اشاره به اقرار دشمنان به اقتدار ملت ایران اضافه کرد: دشمن با سه راهبرد خطرناک در فکر خدشه دار کردن این اقتدار مثال زدنی ایران است.

جانشین سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان با اشاره به راهبردهای دشمن بیان کرد: دشمن با هدف فروپاشی نظام،نفوذ و مدیریت افکار عمومی سعی در خدشه دار کردن و تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان دارد.

وی با انتقاد از نفوذ برخی جریان ها در سطح کشور خاطر نشان کرد: مدیر انقلابی خود را فدای انقلاب می کند نه انقلاب را فدای خود و نفوذ برای ضربه زدن به نظام در هر نقطه و هر مکان امکان پذیر است.

انتهای پیام/ ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137179
  • دیدگاه‌ها برای جهان متحیر از قدرت جوانان ایرانی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.