• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
3
فرماندار نهاوند:

جهاد سازندگی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مقطعی عمل نکند

  • کد خبر : 186889
  • 24 خرداد 1402 - 14:18
جهاد سازندگی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مقطعی عمل نکند
فرماندار نهاوند گفت: جهاد سازندگی در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مقطعی اقدام و رفتار نکند و مداوم باید وظایف و برنامه ها و قانون را اجرا کنند.

به گزارش عصر همدان؛ ضرغام احمدوند در شورای حفاظت از منابع آب گفت: معتقد هستیم مشکلاتی که امروز در بحث قطع برق، رعایت الگوی مصرف و نهر شعبان وجود دارد باید برنامه‌ریزی و فرهنگ سازی شود.

وی اظهار داشت: باید کنار نکشیم تا زمان بحران و بعد اقدام کنیم و باید زیر ساخت ها را در زمان خودش مهیا کنیم.

احمدوند افزود: نهاوند قطب کشاورزی استان و شرایط آن متفاوت با سایر شهرستان‌ها است؛ لذا ضرورت داد این برنامه‌ریزی دقیق انجام شود و باید برنامه‌ریزی آبیاری یا نوع کشت باید متناسب با این موضوع انجام و اجرا شود.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فصل برداشت و اوج فصل کشاورزی است؛ همان اندازه که کشت گندم برای ما مهم است در مقابل قطع نشدن برق خانگی هم مدنظر است.

فرماندار نهاوند گفت: در اطلاع رسانی ها ضعیف عمل کردیم و باید برنامه‌ریزی داشته باشیم و به فصل برداشت موکول نکنیم و جهاد سازندگی و اداره برق از ابتدا و در طول سال برای مشکلات برق کشاورزان برنامه‌ریزی و به کشاورزان اطلاع‌رسانی و به زمان بحران موکول نکنند.

وی بیان داشت: جهاد در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز مقطعی اقدام و رفتار نکند و مداوم باید وظایف و برنامه ها و قانون را اجرا کند.

احمدوند افزود: اولویت در حال حاضر برای کشاورز برداشت محصول است که باید با در نظر گرفتن مسائل و شرایط شهرستان در بخش کشاورزی، برنامه.ریزی کنیم.

وی عنوان کرد: از حالا برای تحویل کشت و محصول مثلا گندم کشاورزان برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی کنیم. فرماندار نهاوند بیان داشت: با در نظر گرفتن اینکه امسال افزایش چند هکتار گلخانه در شهرستان تعریف شده، ایجاد شهرک گلخانه در گیان را از همین حالا با تشکیل اتاق فکر بررسی و اقدام شود.

وی گفت: ‌باید با زمینه سازی، کشاورزان را به این سمت سوق و شرایط را هم برای کشاورزان منطقه فراهم و با اقدامات کارشناسی رفع موانع کنیم.

انتهای پیام/ سهرابی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=186889
  • دیدگاه‌ها برای جهاد سازندگی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز مقطعی عمل نکند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.