• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
2

جهادگران سلامت، برای شکست کرونا فداکارانه گام برداشته اند

  • کد خبر : 51930
  • 10 اسفند 1398 - 22:28
جهادگران سلامت، برای شکست کرونا فداکارانه گام برداشته اند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه حضور در جمع جهادگران سلامت برای تقدیر از آنان یک وظیفه است، گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان این روزها برای شکست کرونا فداکارتر از همیشه گام برداشته اند و در این زمینه تلاشی مضاعف دارند. «سرهنگ مرتضی سیاهوشی» عصر امروز درگفتگو با خبرنگار عصر همدان و در […]

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه حضور در جمع جهادگران سلامت برای تقدیر از آنان یک وظیفه است، گفت: کادر بهداشت و درمان شهرستان این روزها برای شکست کرونا فداکارتر از همیشه گام برداشته اند و در این زمینه تلاشی مضاعف دارند.

«سرهنگ مرتضی سیاهوشی» عصر امروز درگفتگو با خبرنگار عصر همدان و در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی عصر تویسرکان، با بیان اینکه اقدامات کادر بهداشت و درمان همیشه جهادگونه است، گفت: امروز این جهادگران سلامت در مبارزه با کرونا ویروس جدید بیشتر از همیشه فداکاری و ایثار می کنند.

وی اظهار کرد: کادر بهداشت و درمان، همان حافظان سلامت در این شرایط حساس تلاش خود را دو چندان کرده اند و بی تردید این گونه مجاهدت ها در پیشگاه خداوند تعالی گم نمی شود.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: زمانی که شاهد این گونه رویدادهای تلخ از جمله شیوع یک ویروس در جامعه هستیم، علاوه بر رعایت مسائل بهداشتی و درمانی به ویژه بهداشت فردی، نباید از برنامه های خیرخواهانه و دعا دست برداشت، هر دوی این موارد در کنار هم کم کم جامعه را به حالت عادی حرکت می دهد.

برای تأمین ماسک کادر بهداشت و درمان در مضیقه هستیم

«وحید فدایی» رئیس بیمارستان ولی عصر تویسرکان هم گفت: کادر بهداشت و درمان این شهرستان مخلصانه برنامه های خود را پیش می برد، اما این روزها با توجه به اینکه برخی شرکت ها قیمت ماسک را بالا برده اند برای تأمین ماسک مورد نیاز در مضیقه هستیم.

وی با بیان اینکه پرسنل ما شبانه روز با فداکاری و از خودگذشتگی فعالیت های خود را انجام می دهند، اظهار کرد: در این شرایط حداقل انتظار ما از مسدولان آن است که به فکر آنانی که در خط مقدم با مبارزه با کرونا هستند باشند و لوازم حفاظت فردی برای آنان تأمین کنند.

رئیس بیمارستان ولی عصر تویسرکان تقویت سیستم ایمنی بدن را یکی از راه های پیشگیری از کرونا و تعدادی دیگر از بیماری ها دانست و افزود: از آنجا که حرف نخست مبارزه با کرونا را ایمنی بدن می زند، ضروری است که آحاد مردم به ورزش و تغذیه خود به ویژه در این روزها دقت بیشتری داشته باشند.

فدایی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر ملاقات عمومی در بیمارستان نیز ممنوع است، عنوان کرد: خوشبختانه تست هیچ کدام از چهار بیمار مشکوک به کرونا در تویسرکان مثبت نبوده است، اما می طلب تا همگان رعایت بهداشت فردی را همچنان سرلوحه برنامه های این روزهای خود قرار دهند.

وی در ادامه از آموزش اصناف مختلف به صورت جداگانه توسط مرکز بهداشت بهداشت و سلامت خبر داد و عنوان کرد: این آموزش ها با رویکرد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا ارائه شده است.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=51930
  • دیدگاه‌ها برای جهادگران سلامت، برای شکست کرونا فداکارانه گام برداشته اند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.