• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

جمعه و تعطیلی ستاد مقابله با کرونای تویسرکان!/ بازار فروش پرندگان داغ داغ است!+تصاویر

  • کد خبر : 75847
  • 27 تیر 1399 - 16:55
جمعه و تعطیلی ستاد مقابله با کرونای تویسرکان!/ بازار فروش پرندگان داغ داغ است!+تصاویر

امروز جمعه، بازار فروش پرندگان در تویسرکان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی داغ داغ شده است، در حالی که کادر درمانی تمام تلاش خود را برای پرستاری از بیماران کرونایی به کار گرفته اند، معلوم نیست مدیریت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان کجاست تا به اجرای دستورالعمل های بهداشتی بپردازد. به گزارش عصرهمدان؛ امروز […]

امروز جمعه، بازار فروش پرندگان در تویسرکان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی داغ داغ شده است، در حالی که کادر درمانی تمام تلاش خود را برای پرستاری از بیماران کرونایی به کار گرفته اند، معلوم نیست مدیریت ستاد مقابله با کرونای این شهرستان کجاست تا به اجرای دستورالعمل های بهداشتی بپردازد.

به گزارش عصرهمدان؛ امروز جمعه و تعطیل است، با این حال کادر درمانی همچنان در صف اول مبارزه با کرونا هستند، آنان خوب می دانند وضعیت قرمز کرونایی در تویسرکان حاکم است، کار را تعطیل نکرده اند هرچند جمعه باشد و از بیماران مراقبت می کنند.

با این حال مدیریت ضعیف ستاد مقابله با کرونا در تویسرکان مشهود است، این را آمار رو به افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان نشان می دهد، در روزهای گذشته شاهد بودیم مصوبه ها و دستورالعمل های ستاد ملی و یا استانی مقابله با کرونا در تویسرکان یا انجام نمی شود و یا با تاخیر چندین روزه انجام می شود.این مسئله سبب شده که حتی امام جمعه تویسرکان در مصاحبه با همشهری از عملکرد ضعیف ستاد مقابله با کرونای تویسرکان گلایه مند شود.

در شرایطی که باید اولویت اصلی فرمانداران به عنوان رئیس ستاد مقابله با کرونا، طرح ریزی برنامه های متعدد و اجرای کامل آن در سطح شهرستان برای نابودی این ویروس منحوس باشد خبری از این گونه برنامه ها نیست.

روز گذشته ده ها کشاورز تویسرکانی در بلوار حیقوق منتظر بودند تا تراکتور‌هایشان را پلاک گذاری کنند، چرا که گفته شده بود اگر این مهم اتفاق نیافتد سهمیه سوخت ماشین آلاتشان قطع می شود.

گرچه تراکتورها به صورت صف بودند اما با توجه به شیوع کرونا به نظر می رسید بهتر بود روستا به روستا این طرح اجرایی شود، انتظار می رفت که اگر قرار است چنین برنامه هایی در سطح شهرستان اجرا شود در تعداد روزهای بیشتر و در حجم کمتر عملیاتی شود و لااقل با رعایت پروتکل های بهداشتی چرا که عمده کشاورزان ماسک نداشتند.

و اما امروز جمعه در این شرایط بحرانی بازار فروش پرندگان در تویسرکان داغ داغ است و دستورالعمل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و یا فاصله گذاری اجتماعی رعایت نشده است.

از سویی دیگر شاهد ورود مسافران برای گردش و تفریحی یک روزه در مسیر گنجنامه و باغ های روستاهای این مسیر هستیم، موج حضور مسافران در روزهای تعطیل مشهود است و تدبیری لااقل برای کاهش مسافرت ها نمی بینیم.
به راستی امروز فرماندار ملایری تویسرکان در این شهرستان است؟ او امروز کجاست؟

زنگنه

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75847
  • دیدگاه‌ها برای جمعه و تعطیلی ستاد مقابله با کرونای تویسرکان!/ بازار فروش پرندگان داغ داغ است!+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.