• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
0

جلسه بررسی مشکلات مردم دهستان کوهین برگزار شد+ تصاویر

  • کد خبر : 70899
  • 24 خرداد 1399 - 10:53
جلسه بررسی مشکلات مردم دهستان کوهین برگزار شد+ تصاویر

مسائل و مشکلات مردم دهستان کوهین با حضور دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای این دهستان و نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ مسائل و مشکلات مردم دهستان کوهین با حضور دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای این دهستان و نماینده مردم […]

مسائل و مشکلات مردم دهستان کوهین با حضور دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای این دهستان و نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان؛ مسائل و مشکلات مردم دهستان کوهین با حضور دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای این دهستان و نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

عیسی جعفری نماینده مردم شهرستان های بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در جمع دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاهای دهستان کوهین و اعضای شورای بخش، رابطه مستقیم با مردم را وظیفه نمایندگان مجلس دانست و اظهار کرد: امروز آمده ایم تا مشکلات مردم را بشنویم و گوش شنوایی بر دردهای ناگفته مردم منطقه باشیم و بی شک موفقیت مسئولین در نظام اسلامی در ارتباط مستمر با مردم است.

وی با تشریح اهداف برنامه های خود در شهرستان های بهار و کبودراهنگ افزود: در نظر داریم ابتدای کار در تمامی دهستان ها حضور یافته و مشکلات مردم را بررسی نمائیم و بنا داریم از همین گام اول به عهد و پیمان خود با مردم وفادار باشیم.

جعفری با اشاره به رونق اقتصادی در منطقه و تحقق شعار سال در کشور گفت: اتکا به درآمدهای ثابت و پایدار تنها راه برون رفت از این وضعیت اقتصادی و توسعه صادرات غیر نفتی و فاصله گرفتن از اقتصاد تک محصولی، شعار سال را عملی خواهد کرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه بیشتر جمعیت شهرستان کبودراهنگ در روستاها ساکن هستند خاطر نشان کرد: از تمامی ظرفیت ها برای شناسایی و حل مشکلات روستاها استفاده خواهیم کرد و در تلاش هستیم با شناسایی ظرفیت های موجود و تبدیل آن ها به فرصت در جهت آبادانی روستاها تلاش نماییم.

در ادامه دهیاران و روسای شورای اسلامی روستاها مشکلات موجود در زمینه های مختلف عمرانی،آموزشی،ورزشی،خدماتی و رفاهی،آب و کشاورزی را مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70899
  • دیدگاه‌ها برای جلسه بررسی مشکلات مردم دهستان کوهین برگزار شد+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.