• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
2
رئیس شورای شهر همدان تاکید کرد:

رونق گردشگری همدان با پیاده‌راه‌های رضایت‌محور

  • کد خبر : 215228
  • 10 اردیبهشت 1403 - 10:00
رونق گردشگری همدان با پیاده‌راه‌های رضایت‌محور
رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه پیاده‌راه‌های همدان ضرورت تعادل بین منافع مردم، کسبه و زیبایی شهر است گفت: جلب رضایت مردم و کسبه، کلید طلایی اجرای موفق پیاده‌راه‌ها در همدان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ محمود مسگریان صبح امروز در حاشیه مراسم احداث پیاده راه باباطاهر گفت: همدان پایتخت باستانی ایران، در بیستمین سالگرد تأسیس شوراهای اسلامی شهر، در حال احداث پیاده راه باباطاهر است.

وی ادامه داد: این طرح در راستای اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر و با هدف افزایش رفاه شهروندان و رونق گردشگری در همدان اجرا خواهد شد.

رئیس شورای شهر همدان افزود:شوراها زبان مردم برای اداره شهر هستند و اعضای شورا به عنوان وکلای مردم، وظیفه دارند سیاست‌های کلی و اداره شهر را مصوب و به شهرداری ابلاغ کنند و بر اجرای آن نظارت داشته باشند.

وی افزود: احداث پیاده‌راه در خیابان‌هایی که از سال‌ها قبل مصوب شده، یکی از این وظایف است و باید با توجه به تجربیات موجود در خیابان‌های بوعلی و اکباتان، به گونه‌ای اجرا شود که بیشترین فایده را برای مردم و کسبه داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان همچنین از شهردار و شهردار منطقه ۴ به دلیل پیگیری این طرح تشکر کرد و از آنها خواست که با نظارت دقیق، این طرح را به گونه‌ای اجرا کنند که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

گفتنی است که طرح تبدیل ۶ خیابان اصلی همدان به پیاده‌راه، در مراحل نهایی مطالعه قرار دارد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

این طرح در حالی اجرا می‌شود که شوراهای اسلامی شهر در سراسر ایران، بیستمین سالگرد تأسیس خود را جشن می‌گیرند. شوراها در سال ۱۳۷۸ با تصویب مجلس شورای اسلامی تشکیل شدند و از آن زمان تاکنون در اداره امور شهرها و روستاها نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

انتهای خبر/ الف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215228
  • دیدگاه‌ها برای رونق گردشگری همدان با پیاده‌راه‌های رضایت‌محور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.