• امروز : پنجشنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1
به‌مناسبت هفته وحدت برگزار شد؛

جشن وحدت در ورودی بهار

  • کد خبر : 223945
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
جشن وحدت در ورودی بهار
مراسم جشن هفته وحدت در ورودی شهر بهار به مناسبت هفته وحدت توسط شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ مراسم جشن هفته وحدت و افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری بهار شب گذشته در ورودی شهر بهار برگزار شد.

در این مراسم شاهین فرجی فر شهردار بهار به معرفی پروژه های عمرانی شهرداری پرداخت و گفت: در حدود دو سال گذشته که در شهرداری بهار حضور داریم اقدام به کلنگ‌زنی پروژه های عمرانی متعددی کردیم.

وی افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی شاخص، ساماندهی ورودی شهر بهار است که هم‌اکنون در این مکان این جشن برپا شده است و از ورودی شهر یعنی میدان بهار تا انتهای شهر، میدان شهید سلیمانی کارگاه عمرانی داریم.

فرجی فر یکی از اقدامات مهم طرح‌های عمرانی شهرداری را ساخت پارک موضوعی شهر بهار عنوان کرد: پارک ۳ و نیم هکتاری موضوعی در شهر بهار درحال ساخت است و در هفته آینده فاز اول این پارک افتتاح می‌شود.

شهردار بهار تصریح کرد: ساخت چهارباغ آیت‌الله بهاری از اقدامات شهرداری است که در این طرح با ساخت چهارباغ از میدان آزادگان تا پارک لاله، فضای بسیار مفرح را برای شهروندان فراهم خوایم کرد.

فرجی فر وعده داد طرح ساماندهی ورودی شهر بهار در سال آینده با تملک اراضی دیگر در ورودی شهر تکمیل شود.

شهردار بهار خاطرنشان کرد: تغییر و تحولات عمرانی در شهر بهار به اذعان اهالی شهر بهار نسبت به قبل کاملاً مشهود است و شهرداری در خدمت‌رسانی به مناطق و محلات محروم شهر بهار و دیگر محلات فرقی قائل نشده است.

فرجی‌فر پروژه آسفالت بلوار شهید بهشتی را از طرح‌های عمرانی و نیاز مهم شهر بهار برشمرد و گفت: آسفالت بلوار شهید بهشتی از مطالبات چندین ساله مردم بود و شهرداری در پاسخ به مطالبات مردم ابتدا جدول‌گذاری، اصلاح بلوار و خطوط انتقال آب‌های سطحی را ساماندهی کرد و تا یک‌هفته دیگر آسفالت‌ریزی بلوار شهید بهشتی آغاز می‌شود.

وی در پایان، همراهی اهالی و شورای شهر را برای افتتاح طرح‌های عمرانی شهرداری بسیار مهم برشمرد و افزود: اگر همراهی شورای شهر و مردم بهار نبود این طرح‌ها افتتاح نمی‌شد.

در ادامه برنامه‌های شاد مختلف دیگر برگزار شد.

پایان خبر/ع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=223945

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.