• امروز : شنبه, ۱۷ شهریور , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 7 September - 2024
4

 جشنواره گردشگری مجازی در غرب کشور برپا می شود

  • کد خبر : 102942
  • 20 بهمن 1399 - 12:22
 جشنواره گردشگری مجازی در غرب کشور برپا می شود

علی مالمیر گفت: جشنواره گردش گری مجازی با عنوان جشنواره زمستانی با مشارکت استان های غربی کشور بر گزار می شود. به گزارش عصر همدان؛ علی مالمیر، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: این جشنواره با مشارکت استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان و زنجان و با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه غرب کشور در […]

علی مالمیر گفت: جشنواره گردش گری مجازی با عنوان جشنواره زمستانی با مشارکت استان های غربی کشور بر گزار می شود.

به گزارش عصر همدان؛ علی مالمیر، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: این جشنواره با مشارکت استان‌های کرمانشاه، کردستان، لرستان و زنجان و با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه غرب کشور در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری و ترویج سفر مسئولانه برای شناخت جاذبه های گردشگری غرب کشور برپا می شود ادامه داد: برنامه ها به صورت مجازی تدارک دیده شده است و اشتراک گذاری آنتن شبکه های استانی با هدف معرفی جاذبه‌ها، طراحی و ترویج تورهای تلفیقی برنامه‌ریزی شده و مسابقات مجازی شناخت جاذبه های گردشگری استان‌ها، از مهمترین برنامه‌های این جشنواره است.

مالمیر با بیان اینکه این برنامه قبل از نوروز انجام می گیرد گفت: هدف ما معرفی ظرفیت‌های گردشگری، سوغات، صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی استان های مشارکت کننده است.

انتهای پیام / رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=102942
  • دیدگاه‌ها برای  جشنواره گردشگری مجازی در غرب کشور برپا می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.