• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

جزئیات آتش‌سوزی مهیب در یک واحد بزرگ شارژ کپسول گاز مایع همدان+ تصاویر

  • کد خبر : 178689
  • 04 اسفند 1401 - 18:52
جزئیات آتش‌سوزی مهیب در یک واحد بزرگ شارژ کپسول گاز مایع همدان+ تصاویر

واحد شارژ کپسول گاز مایع در بلوار ملت همدان پس از آتش سوزی و وجود شعله و حرارت بسیار زیاد در محیط، با تلاش ۸ اکیپ از آتش نشانان مهار شد. به گزارش عصرهمدان؛ در ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه ظهر روز پنج شنبه ۴ اسفند ماه حریق مرکز شارژ کپسول گاز مایع در بلوار ملت به […]

واحد شارژ کپسول گاز مایع در بلوار ملت همدان پس از آتش سوزی و وجود شعله و حرارت بسیار زیاد در محیط، با تلاش ۸ اکیپ از آتش نشانان مهار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ در ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه ظهر روز پنج شنبه ۴ اسفند ماه حریق مرکز شارژ کپسول گاز مایع در بلوار ملت به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی همدان اطلاع رسانی شد.

با دریافت این گزارش و با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله  ۳۵ نیروی آتش نشان در قالب ۸ اکیپ عملیاتی به محل اعزام شدند

آتش نشانان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که مرکز شارژ کپسول مایع دچار حریق شده و شعله های آتش تمام محل را فرا گرفته و در حال  انتقال به سایر قسمت ها می باشد که بلافاصله پس از تقسیم شدن به چندین اکیپ و پس از جدال تقریبا دو ساعته با آتش موفق به اطفا شدند

تخلیه مکرر تعدادی از سیلندرهای گاز و افزایش میزان خطر حاصل از این مورد، از جمله مشکلات عملیات اطفاء حریق این حادثه بود که خوشبختانه با تلاش نیروهای اعزامی کنترل و اطفاء حریق شد.

با اشاره به شدت این حادثه بر اثر تعداد بالای کپسول های موجود در این واحد می توان گفت : در این حادثه مقدار بسیار زیادی سیلندر گاز مایع  و مقداری از تجهیزات و تعداد پنج دستگاه خودروی سواری طعمه حریق شده بود.

گفتنی است؛ متاسفانه ۳ نفر از افراد حاضر در محل مصدوم شده بودند که هر ۳ جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس گرفتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=178689
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات آتش‌سوزی مهیب در یک واحد بزرگ شارژ کپسول گاز مایع همدان+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.