• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تاکید کرد:

جذب ۱۴۳۵ هزار معلم در دولت رئیسی

  • کد خبر : 219059
  • 06 تیر 1403 - 20:35
جذب ۱۴۳۵ هزار معلم در دولت رئیسی
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: در دولت شهید رئیسی، ۱۴۲۵هزار نفر جذب داشته که ۱۴۳۵ هزار نفر نیز به این تعداد اضافه شد. در تربیت معلم هم ۴۰ هزار نفر تقریبا به شکل قانونی جذب شده و ثابت خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ رسول شیدایی، بعدازظهر امروز در مراسم چهلم شهدای خدمت، اظهار کرد: دولت سیزدهم زمانی آموزش و پرورش را تحویل گرفت که بخاطر بیماری کرونا، سخت‌ترین تصمیم‌ها در رابطه با مدارس گرفته شد.

وی افزود: بالاخره مدارس بعد از دو سال تعطیلی بازگشایی شدند، پس از آن مسئله رتبه‌بندی معلمان پیش کشیده شد و قانونی که در مجلس برای این امر مصوب شد، در این خصوص برنامه‌ریزی‌ها اتفاق افتاد، بارگزاری‌ها انجام شد، در حال رتبه‌بندی و اجرای آن، مرگ مهسا امینی اتفاق افتاد که مشکلات عمیقی را برای جامعه بوجود آورده و تمام دنیا در مقابل کشور ما قرار داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه آشوب‌های بعد از مرگ مهسا امینی با هدف جنگ ترکیبی در مدارس و تحت‌تاثیر قرار دادن جوانان و مخصوصا دخترانمان بوده، عنوان کرد: در رابطه با این چالش در مدارس دو ماه درگیر بودیم و بعد از آن مسمومیت‌های ساختگی اتفاق افتاد و مجدداً سه ماه مدارس ما را به چالش کشاند.

شیدایی تصریح کرد: در این مدت اتفاق‌های بسیار مبارکی افتاد، در موضوع رتبه‌بندی معلمان، الحمدلله با تمام نقص‌هایی که داشت بالاخره در این دولت بعد از سیزد سال مغفول ماندن بالاخره انجام شد.

وی با اشاره به اجرایی‌سازی سند تحول، گفت: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به سند تحول داشت و با تشکیل قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول هم اتفاق افتاد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه که در بحث پرورشی نیز لازم است از همه تاثیرگذاران در تعلیم و تربیت، برای تربیت دانش‌آموزان استفاده کنیم، ابراز کرد: با اجرایی‌سازی برنامه فراگیر پرورشی، توجه ویژه‌ای به سلامت دانش‌آموزان شد، ادامه داد: برای سلامت دانش‌آموزان، شیر رایگان بعد از شش سال مغفول ماندنن دوباره انجام شد.

شیدایی به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان کرد: با جذب حداقلی نیروی انسانی در دولت‌های قبلی مشکلات عدیده‌ای برای کشور ایجاد شده بود، ولی در این دولت، ۱۴۲۵هزار نفر جذب داشته که ۱۴۳۵ هزار نفر نیز به این تعداد اضافه شد. در تربیت معلم هم ۴۰ هزار نفر تقریبا به شکل قانونی جذب شده و ثابت خواهند بود.

وی در پایان یادآور شد: حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح که ادامه دهنده راه شهید رئیسی است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=219059
  • دیدگاه‌ها برای جذب ۱۴۳۵ هزار معلم در دولت رئیسی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.