• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3
نماینده ولی فقیه در همدان تاکید کرد:

جبهه مقاومت، مانع توسعه رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 208804
  • 18 دی 1402 - 8:13
جبهه مقاومت، مانع توسعه رژیم صهیونیستی
نماینده ولی فقیه در همدان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه توانست تمام عوامل کثرت‌آفرین را حذف کرده و جبهه مقاومت را به یک وحدت برساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: اگر جبهه مقاومت توسعه پیدا نمی‌کرد چه اتفاقی در منطقه رخ می‌داد؟

او با بیان اینکه مسئله اصلی به نقشه دشمن برمی‌گردد، عنوان کرد: در صورت نبود جبهه‌های مقاومت اتفاقات دیگری در منطقه رقم می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: گاهی از اوقات اگر به برنامه‌ریزی‌هایی که رژیم منحوس صهیونیستی برای توسعه در منطقه داشته‌ و شعارهایی که در عرصه‌های سیاسی خود داده‌اند توجه کنیم در می‌یابیم که جریان مقاومت تمام تلاش دشمن را خنثی و یا متوقف کرده است.

آیت‌الله شعبانی خاطرنشان کرد: آن شعارهای نیل و فرات و امثال آن‌ها، ادعاهایی که در کشورگشایی بنا داشتند که در منطقه اتفاق بیافتد به نتیجه نرسید و هدف اولیه سیاسی جریانات رژیم کودک‌کش صهیونیستی توسط جریان مقاومت کنترل و یا متوقف شده و در بسیاری از اوقات باعث عقب‌نشینی آنها شده است.

او یادآور شد: در روزگاری کشورهای منطقه با این رژیم دست‌نشانده وارد جنگ شده و چه اتفاقاتی رقم خورد که در آن رژیم خونخوار صهیونیست بر جبهه مقابل فائق آمد و بعد از آن در صدد توسعه و گسترش مرزهای خودش بود.

نماینده ولی فقیه در همدان ادامه داد: اما امروز نگاه می‌کنید که به برکت جبهه مقاومت حتی این رژیم در مقابله با یک تشکیلات نظامی شهری، مثل حماس و غزه متوقف شده است.

آیت‌الله شعبانی با تاکید بر نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در اتحاد جبهه‌های مقاومت اذعان داشت: عوامل مختلفی می‌توانست به تشتت در منطقه کمک کند، گاهی حس ناسیونالیستی، گاهی مسائل ملی‌‌گرایی می‌توانست به اینکه در منطقه به وحدت نرسیم.

او با بیان اینکه عوامل مختلف و نقشه‌های دشمن برای ایجاد قبیله‌ها و گسست اجتماعی، ملی و امثال اینها می‌توانست رخ دهد، تاکید کرد: اما سردار دلها، توانست در منطقه، تمام عوامل کثرت‌آفرین را حذف کرده و جبهه مقاومت را به یک وحدت برساند.

نماینده ولی فقیه عنوان کرد: در این اتفاق، عنوان عراقی بودن، سوری بودن، یمنی بودن، لبنانی بودن، زبان‌ها، ملیّت‌ها و عوامل متعددی که باعث گسست می‌شد حتی مسئله مذهب و مسائل اختلاف برانگیز کنار گذاشته شده و به یک وحدت رسیدند.

انتهای پیام/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208804
  • دیدگاه‌ها برای جبهه مقاومت، مانع توسعه رژیم صهیونیستی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.