• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

جانمایی و عدم مطالعه نادرست پل ها منجر به مشکلات شهری می شود

  • کد خبر : 119722
  • 12 تیر 1400 - 10:32
جانمایی و عدم مطالعه نادرست پل ها منجر به مشکلات شهری می شود

بعد از گذشت مدت کوتاهی از افتتاح پل شهید همدانی وقع در چراغ قرمز همدان ک جزو شریان های اصلی شهر به حساب می آید در کمال تعجب روز گذشته کامیون باری که ارتفاع چندانی هم نداشت، از زیر این پل عبور نکرده بود که اوج ضعف مدیریت شهری را نمایان کرد. به گزارش عصرهمدان؛ […]

بعد از گذشت مدت کوتاهی از افتتاح پل شهید همدانی وقع در چراغ قرمز همدان ک جزو شریان های اصلی شهر به حساب می آید در کمال تعجب روز گذشته کامیون باری که ارتفاع چندانی هم نداشت، از زیر این پل عبور نکرده بود که اوج ضعف مدیریت شهری را نمایان کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ بعد از گذشت مدت کوتاهی از افتتاح پل شهید همدانی وقع در چراغ قرمز همدان که جزو شریان های اصلی شهر به حساب می آید در کمال تعجب روز گذشته کامیون باری که ارتفاع چندانی هم نداشت، از زیر این پل عبور نکرده بود که اوج ضعف مدیریت شهری را نمایان کرد.

سجاد زاده رئیس گروه شهرسازی و معماری دانشگاه بوعلی همدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از زمانی که بحث پل های هوایی در همدان مطرح شد شاهد مشکلاتی در این حوزه هستیم و چندین جلسه در خدمت مدیریت شهری همدان حضور داشتیم اما متاسفانه آنها به این موضوع توجهی نمی کنند.

وی افزود: اولویت بندی در خصوص احداث پروژه های شهری وجود ندارد و متاسفانه در همدان حمل و نقل برون شهری را در دل شهر تعریف کرده اند و به دلیل نداشتن کمربند مشخص با توجه به اینکه همدان محل تردد غرب کشور و شریان های اصلی است با مشکل مواجه شده است.

سجاد زاده عنوان کرد: در خصوص پل شهید همدانی مطالعه مناسبی انجام نشده و مکان یابی و استاندارد د سازی آن نیاز به مطالعه بیشتر داشت.

رئیس گروه شهرسازی و معماری دانشگاه بوعلی سینا افزود: ساخت پل هوایی به شکل هایی که در همدا ن در حال اجراست و تمام هزینه مدیریت شهری را می بلعد منسوخ شده و ما اکنون شاهد پل های متحرک و هوشمند در جوامع پیشرفته هستیم.

وی تاکید کرد: در نظر گرفتن ارتفاع به خصوص برای پلی که یکی از مهمترین ورودی های شهر به حساب می اید کوچکترین مسئله است که باید به آن توجه می شد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=119722
  • دیدگاه‌ها برای جانمایی و عدم مطالعه نادرست پل ها منجر به مشکلات شهری می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.