• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

‍جام پرچم با حضور ۲۹ تیم در نهاوند برگزار می شود

  • کد خبر : 162260
  • 26 مرداد 1401 - 9:36
‍جام پرچم با حضور ۲۹ تیم در نهاوند برگزار می شود

عباس ترکاشوند از حضور ۲۹ تیم فوتبال برای رقابت در جام پرچم در شهرستان نهاوند خبر داد. عباس ترکاشوند، رئیس هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جام پرچم یک رقابت کشوری است که همزمان با سراسر کشور در سطح روستاها برگزار می‌شود. وی اظهار داشت: […]

عباس ترکاشوند از حضور ۲۹ تیم فوتبال برای رقابت در جام پرچم در شهرستان نهاوند خبر داد.

عباس ترکاشوند، رئیس هیئت ورزشهای روستایی و بازی های بومی و محلی نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: جام پرچم یک رقابت کشوری است که همزمان با سراسر کشور در سطح روستاها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در مرحله اول ۷۵ تیم برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۹ تیم ثبت سامانه را انجام دادند.

ترکاشوند افزود: بعد از بررسی بعمل آمده از سوی فدارسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی و انجمن مینی فوتبال تعداد ۲۹ تیم جواز حضور در مسابقات را اخذ کردند.

وی ادامه داد: این تیم ها از روستاهای مناطق مختلف شهرستان هستند که در این جام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی عنوان کرد: از سرپرست تیم های اعلام شده تقاضا مندیم جهت اخذ بیمه ورزشی در اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند حضور یافته مقدمات حضور را مهیا کنند.

وی در پایان گفت: ضمنا تیم های که بیمه ورزشی نداشته باشند از دور مسابقات حذف خواهند شد و مراسم قرعه کشی در هفته جاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162260
  • دیدگاه‌ها برای ‍جام پرچم با حضور ۲۹ تیم در نهاوند برگزار می شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.