• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 20 May - 2024
0

جاماندگان اربعین با زائران حسینی هم صدا شدند/قدم به قدم با پای دل، هم قدم با دلدادگان سیدالشهداء(ع)+تصاویر

  • کد خبر : 130223
  • 05 مهر 1400 - 19:57
جاماندگان اربعین با زائران حسینی هم صدا شدند/قدم به قدم با پای دل، هم قدم با دلدادگان سیدالشهداء(ع)+تصاویر

امروز تویسرکانی ها با برافراشته ساختن پرچم های عزا، آمدند تا تا بگویند پیام اربعین را با گوش جان شنیده اند، حتی ها اگر فرسنگ ها از کربلای معلی دور باشند، اما دلسوخته با دلدادگان حسینی در بین الحرمین همنوا و با پای دل قدم به قدم با آنان هم قدم شدند. به گزارش خبرنگار […]

امروز تویسرکانی ها با برافراشته ساختن پرچم های عزا، آمدند تا تا بگویند پیام اربعین را با گوش جان شنیده اند، حتی ها اگر فرسنگ ها از کربلای معلی دور باشند، اما دلسوخته با دلدادگان حسینی در بین الحرمین همنوا و با پای دل قدم به قدم با آنان هم قدم شدند.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ امروز همزمان با سراسر کشور، جاماندگان اربعین به برگزاری مراسم نمادین پیاده روی در تویسرکان اقدام پرداختند و مردم مؤمن این شهرستان هم صدا با زائران کوی یار لبیک گویان یا حسین(ع) گفتند.

پرچم های عزای حسینی در دستان اقشار مختلف مردم برافراشته است تا بگویند پیام اربعین را خوب شنیده اند، حتی ها اگر فرسنگ ها از کربلای معلی دور باشند، اما همنوا شدند با دلدادگان حسینی در بین الحرمین.

امروز از هر گوشه و کنار شهر صدای لبیک یا حسین(ع) برخواست و عاشقان به یاد پیاده روی در مسیر عاشقی گام برداشتند و با ذکر یا سیدالشهداء(ع) دل هایشان را جلا دادند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=130223
  • دیدگاه‌ها برای جاماندگان اربعین با زائران حسینی هم صدا شدند/قدم به قدم با پای دل، هم قدم با دلدادگان سیدالشهداء(ع)+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.