• امروز : پنجشنبه, ۱۹ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 10 October - 2024
0
رئیس پلیس راه استان همدان:

جاده‌های روستایی بیشترین آمار تصادف را دارند

  • کد خبر : 225290
  • 19 مهر 1403 - 9:29
جاده‌های روستایی بیشترین آمار تصادف را دارند
رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه تصادفات در جاده‌های دوطرفه و جاده‌های فرعی و روستای بیشتر است، گفت: در این جاده‌ها بخاطر خلوت بودن، سرعت خودرو بالا می‌رود و انحراف به چپ زیاد می‌شود در نتیجه شاهد افزایش تصادفات هستیم.

علی فکری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» با بیان اینکه در حال حاضر مشکل و محدودیت خاصی در جاده‌های مواصلاتی استان همدان نیست، گفت: ترافیک روانی را شاهد هستیم ولی دغدغه ما افزایش تصادفات به جهت خلوتی جاده‌ها است که روبه افزایش بوده.

وی با اشاره به اینکه تصادفات چند علت اصلی دارند، افزود: سرعت بالا، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و خواب‌آلودگی رانندگان از مهم‌ترین دلایل افزایش تصادفات است.

رئیس پلیس راه استان همدان با تأکید بر اینکه هرچه سرعت خودرو بالا می رود شدت خسارت تصادف نیز بیشتر می‌شود، تصریح کرد: به همین دلیل تعداد مجروحین و جانباختگان هم بیشتر می شود.

فکری خاطرنشان کرد: تصادفات در جاده‌های دوطرفه و جاده‌های فرعی و روستایی همیشه بیشتر است چرا که بخاطر خلوت بودن، سرعت خودرو بالا می‌رود و انحراف به چپ زیاد می‌شود.

وی با بیان اینکه روز گذشته تصادف تلخی شاهد بودیم، عنوان کرد: در محور نهاوند به فیروزان برخورد سواری ساینا و وانت به دلیل انحراف به چپ خودرو ساینا رخ داد و متأسفانه دونفر جان خود را از دست دادند.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه هردو خودرو دچار حریق و خسارات جانی و مالی زیادی شدند، گفت: از رانندگان تقاضا داریم سرعت مجاز را رعایت و از تجاوز و انحراف به چپ در جاده ها دوطرفه جلوگیری کنند مگر اینکه سبقت مجاز باشد و مطمئن باشند خودرویی از جاده مقابل نمی‌آید.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.