عباس عبدلی در گفتگو با خبرنگار «عصر همدان» گفت: ثبت و سفارش کتابهای درسی سال تحصیلی آینده دانشآموزان میانپایه دورههای تحصیلی آموزش ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم از تاریخ ۲۸ فروردینماه امکانپذیر بوده است.
وی اظهار داشت: ثبت سفارش از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به آدرس my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش وپرورش به آدرس my.medu.ir و یا سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir امکان پذیر شده است و در روزهای پایانی خود قرار دارد.
عبدلی عنوان کرد: بهای هر دوره کتب درسی هنگام ثبت سفارش قابل مشاهده میباشد و به صورت الکترونیکی پرداخت میشود.
وی ادامه داد: طبق آخرین گزارش دریافتی از سامانه فروش کتب درسی تا امروز ثبت سفارش کتب درسی حدود ۹۶ درصد دانشآموزان میانپایه نهاوند انجام شده است.
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش نهاوند گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی مهلت ثبت سفارش کتب درسی هستیم، انتظار میرود مدیران مدارسی که آمار پایینی در این رابطه دارند در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان اقدام نمایند و اولیای محترم دانشآموزان نیز همکاری لازم را در این خصوص به عمل آورند.
وی اظهار داشت: ثبت سفارش کتب درسی دانشآموزان پایههای اول، هفتم و دهم نیز از تاریخ ۱۰ تیرماه لغایت ۹ شهریورماه انجام خواهد شد.
انتهای خبر/س