• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
9

تیم اعزامی قویترین مردان روستایی اسدآباد مقام سوم را کسب کرد

  • کد خبر : 132884
  • 28 مهر 1400 - 8:43
تیم اعزامی قویترین مردان روستایی اسدآباد مقام سوم را کسب کرد

حسن میرویسی از کسب مقام سوم ۴ نفر از قوی ترین مردان روستایی اسدآباد در مسابقات انتخابی کشوری قویترین مردان روستایی و عشایر استان همدان خبر داد و گفت: این مردان قوی از روستاهای طویلان سفلی، چنارسفلی ، میوله و یوسف آباد بودند. حسن میرویسی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد […]

حسن میرویسی از کسب مقام سوم ۴ نفر از قوی ترین مردان روستایی اسدآباد در مسابقات انتخابی کشوری قویترین مردان روستایی و عشایر استان همدان خبر داد و گفت: این مردان قوی از روستاهای طویلان سفلی، چنارسفلی ، میوله و یوسف آباد بودند.

حسن میرویسی، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار عصر همدان؛ از کسب مقام سوم قوترین مردان روستایی این شهرستان در مسابقات استانی خبر داد و گفت: این مسابقات به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی و به میزبانی قروه درگزین برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۴ ورزشکار از روستاهای اسدآباد به عنوان قویترین مردان در این مسابقات حاضر شده و توانستند مقام سوم را کسب کنند، افزود: قویترین مردان در وزن به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم از روستاهای طویلان سفلی، چنارسفلی ، میوله و یوسف آباد بودند.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان اسدآباد از برگزاری کشتی در روستای چنارسفلی خبر داد و افزود: در این هفته مسابقات ورزشی بومی و محلی خوبی در سطح روستاهای این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=132884
  • دیدگاه‌ها برای تیم اعزامی قویترین مردان روستایی اسدآباد مقام سوم را کسب کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.