• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
0

تکمیل پروژه مینی ورد اولویت اصلی در دوره جدید شورا است/لزوم انتخاب شهردار پاکدست و به‌ دور از زد و بندها

  • کد خبر : 121817
  • 28 تیر 1400 - 15:17
تکمیل پروژه مینی ورد اولویت اصلی در دوره جدید شورا است/لزوم انتخاب شهردار پاکدست و به‌ دور از زد و بندها

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی گفت: اتمام پروژه مینی ورد با توجه به اعتبارات فراوانی که از آغاز به کار این طرح هزینه شده است اولویت اصلی در این دوره از شورای شهر ملایر است. به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای آینده شاهد آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا هستیم و تا اعضای منتخب […]

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی گفت: اتمام پروژه مینی ورد با توجه به اعتبارات فراوانی که از آغاز به کار این طرح هزینه شده است اولویت اصلی در این دوره از شورای شهر ملایر است.

به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای آینده شاهد آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا هستیم و تا اعضای منتخب کار خود را در این دوره شورا شروع کنند.

شهر ملایر دارای هفت عضو شورا است که با برگزاری انتخابات در ۲۸ خردادماه اعضای منتخب مشخص شدند و با تائید انتخابات شهرستان منتظر حضور در صحن شورای اسلامی شهرستان هستند.

انتخاب شهردار و رسیدگی به معضلات شهر را می‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های شورا دانست و که دراین‌بین اصلی‌ترین مسئله شناخت مشکلات شهر و اولویت‌بندی آن توسط اعضای شورا است.

منتخبین شورای شهر ملایر با هم‌افزایی و هم‌فکری می‌توانند در این دوره از شورای اسلامی نقشی مؤثر در پیشرفت شهر داشته باشند و رسانه عصر همدان برای بررسی مهم‌ترین اولویت‌های شهر ملایر و نظر اعضا درباره انتخاب شهردار با آن‌ها گفتگو داشته است و نظرات آن‌ها را در این دو مسئله جویا شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی به‌عنوان چهارمین نفر از اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار ما نظرات خود را درباره این دو موضوع بیان می‌کند.

وی اتمام پروژه مینی ورد را یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های شهر ملایر عنوان و اظهار کرد: از آغاز به کار این طرح بودجه‌های زیادی برای آن هزینه شده است.
عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر بیان کرد: عملیات احداث پروژه مینی ورد در زمان شهرداری علیرضا امامی آغاز شد و در آن دوره‌های اعتبارات فراوانی برای تکمیل آن صرف شد.
وی افزود: در دوره شهرداری علیرضا رضایی تکمیل این طرح متوقف شد و در دوره شهرداری حسین بابایی مجدداً تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

حجت‌الاسلام سبزینی تأکید کرد: با توجه به هزینه‌های میلیاردی که در اجرای این پروژه انجام‌شده است لازم است در این دوره از شورا نیز توجه ویژه‌ای به تکمیل آن شود.

وی گفت: پس از پروژه مینی ورد، تعریض خیابان شهدا و خیابان شهید مصطفی خمینی و پس‌ازآن پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان تعاون از اولویت‌های دیگر در این دوره از شورای اسلامی شهر ملایر است.

عضو منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر تعهد، تخصص، سلامت در کار و پاک دستی را از مهم‌ترین ویژگی‌های انتخاب شهردار دانست و تأکید کرد: باید کسی برای شهرداری ملایر انتخاب کرد که داری ویژگی‌های ذکرشده باشد و آن‌ها را در اولویت ماری خود قرار دهد.

وی افزود: اگر به دنبال انتخاب شهردار هستیم باید کسی را انتخاب کرد که یکسر و گردن از حسین بابایی بالاتر باشد و در غیر این صورت بهترین گزینه برای شهرداری ملایر بابایی است.

حجت‌الاسلام سبزینی تأکید کرد: باید کسی را انتخاب کرد که خواهان تحول در شهرداری ملایر باشد و سلامت در کار را در اولویت کار خود قرار دهد و به‌دوراز زد و بند کار شهرداری را پیش ببرد.

به گزارش عصر همدان؛ تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره را می‌توان از مهم‌ترین اولویت‌های عنوان‌شده در سخنان اکثر اعضای منتخب شورای شهر دانست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سبزینی باتجربه حضور در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ملایر تکمیل پروژه مینی ورد با اعتبارات میلیاردی که در هزینه شده است را مهم‌ترین اولویت دانست.

همان‌گونه که در گزارش‌های پیشین نیز عنوان شد بی‌شک تکمیل پروژه‌ها برای جلوگیری از تضییع بیت‌المال می‌تواند مهم‌ترین اولویت در شورا باشد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121817
  • دیدگاه‌ها برای تکمیل پروژه مینی ورد اولویت اصلی در دوره جدید شورا است/لزوم انتخاب شهردار پاکدست و به‌ دور از زد و بندها بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.