• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

تولید واکسن ایرانی نشان دهنده توانایی دانشمندان جوان کشور است/قدردانی از گرم کنندگان تنور انتخابات/دولت، پهنای باند برای مفسدین و براندازان ایجاد کرده

  • کد خبر : 118809
  • 04 تیر 1400 - 17:26
تولید واکسن ایرانی نشان دهنده توانایی دانشمندان جوان کشور است/قدردانی از گرم کنندگان تنور انتخابات/دولت، پهنای باند برای مفسدین و براندازان ایجاد کرده

ائمه جمعه شهرهای استان‌همدان، ناکارآمدی برخی از مدیران و عدم تحقق وعده‌ها را عامل نارضایتی مردم دانستند و گفتند: برخی از مدیران غرب‌گرا و لیبرال که هشت سال مسائل کشور را به خارج از کشور گره زدند، باعث بروز مشکلات و نارضایتی برای مردم شدند که باید پاسخگو باشند. به گزارش عصر همدان؛ ‌نماز جمعه […]

ائمه جمعه شهرهای استان‌همدان، ناکارآمدی برخی از مدیران و عدم تحقق وعده‌ها را عامل نارضایتی مردم دانستند و گفتند: برخی از مدیران غرب‌گرا و لیبرال که هشت سال مسائل کشور را به خارج از کشور گره زدند، باعث بروز مشکلات و نارضایتی برای مردم شدند که باید پاسخگو باشند.

به گزارش عصر همدان؛ ‌نماز جمعه شهرهای محتلف استان همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی در میعادگاه های نماز جمعه اقامه شد.

همدان

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه همدان با تقدیر از حضور مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات رسالت خود را انجام دادند و حالا نوبت مسئولان است به وعده‌های خود عمل کنند.

وی گفت: دشمن در ایام انتخابات با فشار حداکثری و ایجاد جنگ‌روانی دنبال تحریم انتخابات از سوی مردم بود، ضمن اینکه حداکثر میزان مشارکت مردم ایران در انتخابات را ۲۵ درصد پیش‌بینی کرده بودند اما مثل گذشته با لطف خدا راه به جایی نبردند.

امام جمعه همدان با انتقاد از مدعیان دموکراسی که برای هموطنان ما در خارج از کشور برای شرکت در انتخابات مشکل ایجاد کردند افزود: متأسفانه در مورادی شاهد رفتار نامناسب و ضرب و شتم رای‌دهندگان توسط این افراد بودیم.

وی با بیان اینکه برخی از افراد در داخل که مسئولیتی هم داشتند مردم را به عدم حضور در انتخابات ترغیب کردند که آنها نیز با بصیرت مردم شکست خوردند گفت: دولت منتخب به دور از جناح و حزب درصدد این است که با انتخاب مدیران کارآمد گره از مشکلات مردم بگشاید.

شعبانی با تاکید بر اینکه اصلاح طلب و اصولگرا برای مردم مهم نیست اظهار کرد: کار با روحیه انقلابی و حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت در اولویت مردم است که امیدواریم این مهم محقق شود.

وی در ادامه ناکارآمدی برخی از مدیران و عدم تحقق وعده‌ها را عامل نارضایتی مردم دانست و گفت: برخی از مدیران غرب‌گرا و لیبرال که هشت سال مسائل کشور را به خارج از کشور گره زدند، باعث بروز مشکلات و نارضایتی برای مردم شدند که باید پاسخگو باشند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه البته دولت در برخی از بخش‌ها عملکرد خوبی داشته که نباید آنها را نادیده گرفت اما از نظر مشکلات معیشتی، تورم و نوسانات قیمتی کالاها مردم مشکلات بسیاری را تحمل کردند گفت: توجه به معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی و اشتغال آنها باید در اولویت باشد.

وی در ادامه با اشاره به ایجاد پروژه‌های تاثیرگذار در استان اظهار کرد: با پیگیری استاندارد و نمایندگان مجلس این پروژه‌ها طی سه ماه آینده در استان اجرایی می‌شوند که از نظر اشتغال و بهبود معیشت می‌تواند تاثیر بسزایی در استان داشته باشد.

شعبانی در بخش دیگری از سخنانش از سخنانش با گرامیداشت هفته قوه قضائیه بیان کرد: در حوزه دستگاه قضایی استان برنامه‌های خوبی اجرا شده که باید به آنها خداقوت گفت.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از دستگاه قضا رعایت عدالت است افزود: قضات در برخورد با مردم مراعات کنند و بدانند اجازه بی‌احترامی به متهم را نداریم.

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه باید مبارزه با فساد با قدرت دنبال شود و با مفسدین برخورد قاطع صورت گیرد گفت: دستگاه قضا باید با آن‌هایی که ادعای آقازادگی دارند و رانت‌خواری می‌کنند بدون مماشات برخورد کند.

نهاوند

حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات باعث ناراحتی و ناامیدی دشمنان شد.

وی اظهار داشت: دشمنان همواره در حال توطئه هستند و برنامه های زیادی برای تحریم انتخابات داشتند ولی حضور مردم در روز جمعه نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: با وجود همه مشکلات مردم حماسه خلق کردند و انشاالله دولت آیت الله رئیسی بتواند مشکلات معیشتی را حل کند و امید را به مردم برگرداند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به ادعای حقوق بشری آمریکایی ها اشاره کرد و افزود: مسدود کردن سایت های مذهبی و مربوط به جبهه مقاومت بار دیگر نشان داد دشمنان فقط شعار آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر سر می دهند در حالی که خودشان ناقض حقوق بشر هستند.

حجت الاسلام مغیثی به حادثه هفتم تیرماه اشاره کرد و گفت: شهید حیدری تنها شهید غرب کشور در حادثه هفتم تیرماه است و باید قدر این شهید والامقام را بدانیم.

وی بیان کرد: مراسم شهدای هفتم تیرماه روز دوشنبه در مصلی نهاوند برگزار می‌شود.

امام جمعه نهاوند به تولید واکسن کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: این تلاش دانشمندان جوان ایرانی برای تولید واکسن بسیار مهم و شوق آفرین است و باعث شگفتی جهانیان شده است.

وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب امروز واکسن ایرانی تزریق کردند که نشان دهنده اطمینان ایشان به دانشمندان کشور و واکسن ایرانی است و قدردانی از زحمات این محققان کشور است که توانایی های بالایی دارند.

تویسرکان

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولت پهنای باندی را به سر مردم می زند، که در خدمت به مردم نیست، گفت: دولت پهنای باند برای مفسدین و براندازان در سطح عالی ایجاد کرده، اما برای انتخابات، آموزش و پرورش و امتحانات دانش آموزان با مشکل مواجه ایم!

حجت الاسلام مرتضی موحدی، امام‌جمعه تویسرکان امروز در جمع نمازگزاران تویسرکانی به وجود برخی اختلالات در ساعتی در جریان رأی گیری ۲۸ خرداد ماه در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: بله اختلالات داشتیم، متأسفانه دولت آن طور که باید تلاش کند عمل نکرده بود.

وی اظهار کرد: این همه پهنای باند را به سر مردم می زنند و می گویند ما پهنای باند ایجاد کردیم؟ کدام؟ پهنای باندتان باید در روز انتخابات جواب می داد، چرا با مشکل مواجه شد؟

امام جمعه تویسرکان افزود: بله دولت پهنای باند برای مفسدین و براندازان در سطح عالی ایجاد کرده، اما پهنای باند برای انتخابات، آموزش و پروش، یادگیری دانش آموزان و برگزاری امتحانات نخیر؛ آنان با مشکل مواجه اند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این پهنای باند در خدمت به مردم نیست، پهنای باند در خدمت شرارت پیشگان است که خدماتی خوبی هم به آنان می دهد.

وی تأکید کرد: متأسفانه برخی از دولتمردان نقاط بزرگ ضعف خودشان را به عنوان نقاط قوت می خواهند به مردم معرفی کنند!

اسد آباد

حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد، با تأکید و توصیه نمازگزاران به اجتناب از گناهان، به نامگذاری هفته قوه قضائیه با به شهادت رسیدن شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش در سال ۶۰ اشاره کرد و گفت: شهید بهشتی مردم داری بود و دنبال پست و مقام نبود، آنچنان که امام راحل ایشان را یک ملت می دانست.

وی تأکید کرد: امروز مدیران ما در قوه قضائیه باید راه و روش شهید بهشتی را در زندگی و عمل و کار خود الگو کنند.

امام جمعه اسدآباد با قدردانی از تلاش و زحمات نیروها و کارکنان در قوه قضائیه به خصوص در دوران خدمت آیت الله رئیسی، گفت: فسادستیزی در دوران خدمت ایت الله رئیسی در ریاست قوه قضائیه، نقطه امیدی برای مالباختگان، جوانان، و کسانی که ضرر مالی دیده بودند، شد.

وی تأکید کرد: باید کارکنان و مسئولان در دستگاه قضایی نسبت به خشکاندن فساد، ارتباط نزدیک با مردم، مردمداری، برادری و برابری مدنظر قرار دهند چراکه موجب ایجاد امید و رسیدن مردم به حق و حقوق‌شان می شود.

حجت‌الاسلام حسینی مجد با قدردانی از حضور و مشارکت مردم در انتخابات علی رغم همه توطئه ها و سمپاشی ه‍ای دشمن، مداخله بیگانگان، فشارهای اقتصادی، گفت: مردم قدرشناس ما وارد صحنه انتخابات شدند و بااین حضور هم توطئه دشمنان خنثی شد هم آنان را خشمگین و موجب یأس و ناامیدی شد.

وی انتخاب آیت‌الله رئیسی را بهترین انتخاب در انتخابات ۱۴۰۰ دانست و گفت: آیت الله رئیسی یک نعمت الهی است که نور امید را برای تغییر وضع موجود در دلها روشن کرد.

امام جمعه اسدآباد با تبریک انتخابات شوراها در شهر و روستا، از منتخبین خواست با وحدت، برادری، اتحاد، خدامحوری شهرداران و دهیاران خوبی را در منطقه انتخاب کنند و این توفیق انتخاب را قدرشناس باشند، البته ما هم پشتیبان آنان خواهیم داشت.

وی از برگزارکنندگان انتخابات و از همه کسانی که تنور انتخابات را گرم کردند، قدردانی کرد و افزود: در این انتخابات هم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و هم نمایندگان ادوار گذشته و فعلی خوب درخشیدند.

بهار

خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بهار در خطبه های نماز جمعه با دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: لجاجت دشمن انسان است  مجادله‌کننده با آنکه حق را می‌شناسد ولی از روی لجاجت و عناد بر سخن باطل خود پافشاری می‌کند و اینان بدون دلیل و برهان می‌کوشند و همین پافشاری ها باعث ایجاد پرونده های شکایت در دادگاه ها شده و با توجه به فرموده آیت الله بهجت تداوم زندگی در خانواده ها با گذشت محقق میشود و اگر یکی از اعضای خانواده زن یا مرد سنگ زیرین آسیاب باشد و سختی ها را نادیده بگیرد تا اختلافات سطحی به مشکل اساسی و قضایی منجر نگردد.

حجت الاسلام محمد علی ارزنده سرزنش و ملامت بیش از اندازه را عامل لجاجت دانست که این سرزنش باعث میشود عملا انسان لجوج شود چنانچه در روایات است که می فرماید اگر خطایی بوده از باب دوستی و غیر مستقیم بگوئید و سرزنش نکنید انید است که خصلت های خوب در وجود ما جوانه بزند و رشد کند و خصلت های بد از وجود ما دور شود.

حجت الاسلام ارزنده نیز عنوان داشت: مستضعفان زمین را به ارث میبرند با توجه به اینکه مالکان و صاحبان قدرت در دوره های مختلف حق را از صاحبان حق گرفته اندو ازاین بابت خداوند حق را به دست صاحبان حقیقی برمیگرداند و نشانه بارز آن ۴۲ سال از انقلاب شکوهمند ایران میگذرد و کسانی که ادعای اصلاح طلبی یا تفکر اصلاح طلبی دارند ۳۴ سال مملکت و انقلاب در دستشان بود و با نفوذی که دشمن دراختیارشان گذاشته و با تهمت هایی که به انقلابیون میزدندو جو را در دست گرفتند و خواستند تا خواسته هایشان را بر انقلاب پیاده و تحمیل کنند و با سنگ اندازی هایی در سال های متمادی انقلاب را به هر شکل و شمایل مانع حرکت شدند وعقب برانند و اشکال مختلف نام و یاد شهدا را خواستند به فراموشی بسپارند اما با اعتماد به اینکه خدا خود انقلاب کرد و خود انقلاب را پیروز خواهد کرد و ادامه خواهد داد.

وی نیز افزود: خداوند در ۲۸ خرداد۱۴۰۰، انقلابی در انقلاب به وجود آوردو در پای صندوق های رای، فتح والفتوح مجددی به وجود آمد و با آغاز قرن جدید رحمتش را شامل حال ما کرد، کسانی بودند که برای دشمنی با انقلاب نارضایتی هایی القا میکردند تا مردم پای صندوق ها نیایند اما
“وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَ اللَّهُ خَیْرُ الْماکِرینَ”
خداوند مکرشان را به خودشان برگرداند، خدا چه کرد که در روز ۲۸ خرداد از ابتدای ساعات رای گیری مردم ولایت مدار ایران در پای صندوق های رای حاضر شدند و حضور ایرانی های خارج از کشور در مقابل منافقینی که به آنها توهین میکردند، میگفتند که “به عشق رهبر و ایران رای میدهیم”، سبحان الله که دلها دست خداست.

خطیب جمعه نیز اظهار داشت: دشمن داخلی و خارجی به اشکال مختلف به دنبال حضور ۲۳ درصدی بودند و در یکسال گذشته این موضوع را القا میکردند مردم بخاطر نارضایتی ها پای صندوق ها نمی آیند، اما حضور ۲۸ میلیون ایرانی شرکت کننده در انتخابات و مشارکت ۴۸درصدی مردم در پای صندوق رای با انتخابی اصلح به معنای واقعی، آیت الله ابراهیم رئیسی را برای ۴ سال انتخاب کردندو باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای این حماسه حضور باید جبین بر خاک سایید و شکر خدا کرد که خداوند تعالی این انقلاب را مجددا بیمه کرد و امید را به ایران بازگرداند.

همچنین با تبریک هفته قضائیه و بزرگداشت سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای ۷ تیر و شرح حالی از زندگی شهید بهشتی شرح داد که بهشتی قبل از شهادت بهشتی شده بود و و راه و مسیری را داشت که نفس را زیر پا گذاشته بود و با طی خدمت، شیفته قدرت نشد و با گرامیداشت هفته تبلیغ دینی این مناسبت را به روحانیون و افرادی که در این عرصه خدمت میکنند تبریک گفت چرا که در طول قرن ها پیام و معارف دین را بدست ما رساندند ومبلغ ومورج دین هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118809
  • دیدگاه‌ها برای تولید واکسن ایرانی نشان دهنده توانایی دانشمندان جوان کشور است/قدردانی از گرم کنندگان تنور انتخابات/دولت، پهنای باند برای مفسدین و براندازان ایجاد کرده بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.