• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

تولید اخبار کذب، ابزار دشمن برای انحراف افکار عمومی

  • کد خبر : 167502
  • 21 مهر 1401 - 19:10
تولید اخبار کذب، ابزار دشمن برای انحراف افکار عمومی

مسلم مخفی اظهار کرد : تولید اخبار کذب ابزار دشمن برای هدایت افکار عمومی به دالان انحراف است. به گزارش عصرهمدان؛ مسلم مخفی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندارد ی همدان ظهر امروز در فرمانداری رزن ضمن تبریک میلاد رسول مکرم اسلام ص و امام جعغر صادق ع اظهار داشت : شناخت دقیق و تحلیل موضوعات […]

مسلم مخفی اظهار کرد : تولید اخبار کذب ابزار دشمن برای هدایت افکار عمومی به دالان انحراف است.

به گزارش عصرهمدان؛ مسلم مخفی، مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندارد ی همدان ظهر امروز در فرمانداری رزن ضمن تبریک میلاد رسول مکرم اسلام ص و امام جعغر صادق ع اظهار داشت : شناخت دقیق و تحلیل موضوعات و تحولات سیاسی نیازمند توجه ، تفکر و تأمل است .

وی با بیان اینکه نمی شود از تحلیل و تفسیر و تبیین سخن گفت و در عین حال بسرعت از اخبار عبور کرد افزود : یکی از آفت های مهم فعالیت های رسانه ای و تحلیل رویدادهای سیاسی این است که فراوانی و کثرت اخبار ضد و نقیض مردم و حتی برخی فعالان سیاسی و مسیولان را دچار شتابزدگی و اشتباه می کند.

مخفی گفت: در این شرایط در واقع یک شهروند یا حتی فعال سیاسی و اجتماعی چون در محاصره اخبار فراوان گرفتار است هنوز روی یک خیر تامل نکرده خبری دیگر می رسد بطور مثال در اغتشاشات اخیر فقط یک رسانه معاند علیه نظام اسلامی ۲۷ هزار خبر دروغ منتشر کرده است .

مدیرکل دفتر سیاسی استاندارد ی با اشاره به اینکه در جریانات اخیر حتی برخی رجل سیاسی با شتابزدگی در این عرصه به اظهار نظر پرداخته و موجب تشدید فضای التهاب در جامعه شدند اظهار داشت : در این شرایط باید تلاش کرد عمق و ریشه اخبار را پیدا کرد و در سطح نماند .

وی با بیان اینکه در جریان فوت خانم امینی که اتفاقی تلخ بود و شاید در نقاط مختلف جهان از این دست حوادث نیز رخ دهد و اصلاً نخواهند که دیده شود گفت: متاسفانه دشمن و معاندین به این مسئله در کشور ما ضریب دادند و کشور را دچار التهاب کردند.

مدیرکل سیاسی استاندارد ی همدان گفت: جای تعجب دارد که برخی رجل سیاسی دست آشکار غرب و دشمنانی که دستشان به خون ملت ایران آغشته است را در این حوادث ندیدند لذا باید تلاش کرد وارد دالان انحراف طراحی شده توسط دشمنان نشد .

لازم به توضیح است در این جلسه ضمن قدردانی از خدمات آقای حمید عبدلی ، آقای حسن ناظمی به عنوان معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری رزن معرفی شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167502
  • دیدگاه‌ها برای تولید اخبار کذب، ابزار دشمن برای انحراف افکار عمومی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.