• امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
0

توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشا

  • کد خبر : 158566
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشا

معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه ای صادر کرد. به گزارش عصرهمدان؛ معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه ای صادر کرد. متن اطلاعیه […]

معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ معاونت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در پی خبر انهدام شبکه ارتشا توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه انصارالحسین(ع)، اطلاعیه ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

در خصوص خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی سپاه انصار الحسین منطقه همدان در تاریخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱ ناظر برموضوع انهدام شبکه گسترده ارتشاء در شهرداری همدان مطالب ذیل به منظور تنویر اذهان عمومی به حضور اعلام می گردد.

۱- اقدام سازمان محترم اطلاعات سپاه پیرامون انهدام شبکه ارتشاء و دستگیری تعدادی از پرسنل شهرداری مربوط به سال قبل بوده که بدلیل روند قانونی و تعقیبات معموله منتج به نتیجه موضوع توسط آن سازمان در تاریخ ۲۸/۰۴/۱۴۰۱ انتشار یافته است.

۲- در پرونده مزبور ۱۷ نفر احضار جهت بررسی قضایی صورت پذیرفته که منجر به دستگیری ۴ نفر از کارشناسان و تعلیق آنان از کار شده است و ۲ نفر دیگر نیز از دستگیر شدگان دلال بوده اند که روند قضایی در دست بررسی می باشد و تا کنون هیچ گونه ابلاغی به شهرداری نشده است .ضمنا یادآور می شود در فهرست دستگیر شدگان نام هیچ یک از مدیران شهرداری وجود ندارد.

۳- مدیریت شهری در جهت پیشگیری و جلوگیری از تکرار جرائم مورد نظر اقدام به پیگیری ایجاد شهرداری الکترونیکی و هوشمند سازی فرایند ها نموده است که با این توفیق عملا امکان سوء استفاده از موقعیت را برای متخلفین به حداقل رسانده است.

۴- در حال حاضر شهرداری همدان با اتخاذ تدابیر لازم در پی ارائه خدمات به روز و شفاف و صریح به همشهریان می باشد و با همکاری تمامی نهادهای محترم نظارتی جهت ریشه کنی فساد عزم راسخ وجود دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=158566
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات شهرداری همدان در خصوص خبر انهدام شبکه ارتشا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.