• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است

  • کد خبر : 126933
  • 11 شهریور 1400 - 1:18
توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است

فرماندار همدان گفت: توسعه فعالیتهای اقتصادی و فروشگا ه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است. به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای فعال شهر همدان گفت : همکاری فروشگاههای زنجیره ای در توزیع کالاهای اساسی و اقدامات بهداشتی آنها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است. فرماندار همدان […]

فرماندار همدان گفت: توسعه فعالیتهای اقتصادی و فروشگا ه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است.

به گزارش عصرهمدان؛ محمد علی محمدی در نشست هماهنگی با نمایندگان فروشگاه های زنجیره ای فعال شهر همدان گفت : همکاری فروشگاههای زنجیره ای در توزیع کالاهای اساسی و اقدامات بهداشتی آنها در شرایط کرونایی قابل تقدیر است.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت آینده نگری و تامین کالاهای مورد نیاز مردم افزود : توسعه فعالیتهای اقتصادی و فروشگا ه های اینترنتی ضرورتای انکار ناپذیر است.

وی جانمایی نامناسب برخی از فروشگاهای زنجیره ای را از جمله نقاط ضعف در شهر همدان دانست و اضافه کرد : باید ضمن رعایت حریم صنفی پراکندگی این مراکز بنحوی باشد که باعث سهولت دسترسی شهروندان در اقصی نقاط شهر و کاهش سفر به بافت مرکزی باشد.

فرماندار همدان تصریح کرد : بازار یکی از مهمترین ارکان مراکز جمعیتی است که فعالیت آن به عنوان یک سرمایه اجتماعی همواره باید همراه با اعتماد سازی باشد.

محمدی افزود : در فضای مجازی ضمن نظارت عمومی و امکان به چالش کشیدن هر اقدامی وجود دارد و لذا باید به گونه ای اقدام کرد که اعتماد مردم بعنوان مهمترین سرمایه بازار لطمه ای نبیند.

وی در این نشست ضمن استماع نقطه نظرات نمایندگان فروشگاههای زنجیره ای شهر همدان گفت : با هماهنگی سازمان صمت استان ضمن دسته بندی نقطه نظرات طرح شده پیگیری و رفع دغدغه های موجود در دستور کار قرار می گیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126933
  • دیدگاه‌ها برای توسعه فعالیت های اقتصادی و فروشگاه های اینترنتی ضرورتی انکار ناپذیر است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.