• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
1
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان تاکید کرد:

توسعه زیر ساخت‌ها با مشارکت مردم

  • کد خبر : 215199
  • 09 اردیبهشت 1403 - 18:44
توسعه زیر ساخت‌ها با مشارکت مردم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان گفت: استفاده از توان و ظرفیتی که منتخبین مردم در جایگا ه قانون و شوراهای مردم دارد باعث توسعه زیر‌ساخت‌ها با مشارکت مردم و پرداختن به روزمرگی مردم می‌شود. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ امیررضا یوسفیان در جلسه روز ملی شوراها که عصر امروز در سالن شهدای استانداری برگزار شد، روز ملی شوراهای اسلامی را تبریک و روز معلم و یاد شهید مطهری را گرامی داشت.

یوسفیان با اشاره به سخنان مقام عظمای ولایت در اهمیت شوراها گفت: شوراها برای مردم اتصال کننده، و توجه به انتخابات با اهداف خدایی و انقلابی، نهایتا باعث استحکام قدرت انقلابی و حکومت تیمی در کشور می‌شود.

وی افزود: تحقق اصل ۱۰۰ قانون اساسی در حقیقت باعث افزایش اعتماد عمومی به دولت انقلابی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان ادامه داد: انجام خدمات و ماموریت‌هایی که در فصل هفتم قانون اساسی کشور و اصل ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی و حقوق مدنی عنوان شده،یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی است.

یوسفیان با بیان اینکه حاکمیت تلاش کرده براساس مقدسات آن چه که دنبال می‌کند اداره روزمرگی مردم باشد، گفت: این مهم در قانون ۱۰۰ الی ۱۰۶ محقق شده است.

وی افزود: آن‌چه که قانون گذار پیش‌بینی کرده است، پیش بینی وظایفی است که در متن قانون آمده است مانند انجام امور اداری و خدمات و انجام وظایف مشارکت مردم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان در خصوص مشارکت مردم گفت: قانون‌گذار به درستی قانون‌گذاری کرده است.

یوسفیان اظهار کرد: با حضور نمایندگان مردم، ماموریت‌های طرح‌های توسعه به درستی اجرا می‌شود، که این یکی از توفیقات اصل ۷ قانون اساسی است.

وی گفت: نمایندگان مردم با تعامل، توجیح، دعوت در نشست‌های کارشناسی، توفیقات ما را در انجام ماموریت‌ها افزایش می‌دهند.

یوسفیان ابراز کرد: با حضور نمایندگان مردم دغدغه در حوزه شهری و روستایی و شهرستان‌ها حل شده است همچنان که در ماده ۱۰ قانون مدنی به صراحت آمده با مصالحه و رضایت طرفین، رسالت‌های ما بهتر انجام می‌شود.

انتهای خبر/ ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=215199
  • دیدگاه‌ها برای توسعه زیر ساخت‌ها با مشارکت مردم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.