• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار در بین دانش آموزان منطقه قهاوند

  • کد خبر : 20758
  • 26 شهریور 1398 - 8:53
توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار در بین دانش آموزان منطقه قهاوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه قهاوند از توزیع ۱۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت منطقه قهاوند خبر داد. علی حبیبی فکور  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام خبر توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار در بین دانش آموزان منطقه قهاوند گفت ؛ توزیع لوازم التحریر،کیف، کفش […]

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه قهاوند از توزیع ۱۲۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان بی بضاعت منطقه قهاوند خبر داد.

علی حبیبی فکور  در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اعلام خبر توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار در بین دانش آموزان منطقه قهاوند گفت ؛ توزیع لوازم التحریر،کیف، کفش و لباس بین دانش آموزان نیازمند با هدف کمک به رفع نیازهای دانش آموزان و اقشار بی بضاعت و آسیب پذیر انجام شده تا از این طریق آن ها بتوانند بخشی از لوازم تحصیل خود را مرتفع کنند.

وی گفت: توزیع این بسته ها با همت خیرین و با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند است که شامل اقلامی چون دفتر ، مداد ، خودکار برنامه هفتگی ، خط کش، مداد رنگی ، پاکن می باشد که در آغاز سالتحصیلی بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع می گردد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش منطقه قهاوند بیان کرد:  در این حرکت معنوی و فرهنگی کالا های ایرانی با نگاه ایرانی و اسلامی خریداری شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=20758
  • دیدگاه‌ها برای توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار در بین دانش آموزان منطقه قهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.