• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

تلاش دولت برای حل نواقص اقتصادی

  • کد خبر : 211686
  • 30 بهمن 1402 - 10:01
تلاش دولت برای حل نواقص اقتصادی
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در عملکرد بازار داخلی ضعیف بوده اما الان در حال تلاش برای رفع نواقص است.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛ اظهار کرد: مهم‌ترین عاملی که باید مردم متوجه شوند و احساس تکلیف بکنند، بازگو کردن عملکرد دو سال گذشته دولت سیزدهم، به غیر از دستاوردهای کلی نظام در طول ۴۴ سال گذشته است که موجب امیدآفرینی خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر مردم فکر می‌کنند که دولت و مجلس از لحاظ اقتصادی آنها را رها کرده‌ و هیچ کاری را برای بهبود اوضاع انجام نمی‌دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت و مجلس از لحاظ رسانه‌ای ضعیف بوده و عملکردهای این دوسال را خوب بیان نمی‌کنند، تصریح کرد: دشمنان نیز از این نقطه ضعف رسانه‌ای دولت سوء استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره به اینکه باید مردم بدانند در طول دوسال گذشته چه اتفاقاتی در حوزه‌های مختلف رخ داده، خاطرنشان کرد: در حوزه سلامت مردم ۲۵ هزار واکسن تولید شده، پس گرفتن تعداد زیادی از اموال بلوکه، کامل کردن تعداد زیادی از پروژه‌های نیمه تمام، پیوستن به پیمان‌های شانگهای و بریکس، خارج شدن از لیست سیاه fatf، دستاوردها و قدرت‌نمایی‌هایی که در منطقه کسب کرده است.

وی همچنین به بیان خیلی از موفقیت‌های دیگر دولت که در دهه فجر اشاره کرد و ابراز کرد: اگر مردم بدانند که دولت واقعاً کار می‌کند و مجلس نیز دستاوردهای بسیار خوبی داشته است، به درستی این مسیری که آمده‌اند امیدوار می‌شوند. تداوم این مسیر با مشارکت گسترده و باز هم تشکیل یک مجلس انقلابی قوی و پشتبانی از نظام است.

نماینده مردم همدان در مجلس تاکید کرد: اگر مردم احیاناً پشت نظام را شل کرده و مشارکت ضعیفی داشته باشند آسیب آن سوء استفاد دشمن‌هایی است که الان از این وضعیت ما ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فلاحی با اشاره به ملاک موفقیّت دولت و مجلس، بیان کرد: برای اینکه ما بدانیم مجلس و دولت تا الان موفق بوده‌اند، باید به قضاوت دشمنان در مورد عملکرد چند سال اخیر دولت توجه کنیم. آیا دشمن از عملکرد دولت و مجلس تعریف کرده یا آن را سرکوب کرده است؟ اگر دشمن مجلس و دولت را کوبیده پس معلوم می‌شود نقاط قوتی پیدا کرده‌ایم.

وی با اشاره به تعابیر حضرت امام خمینی(ره) اگر روزی برسد که دشمن از ما تعریف کند، آن‌روز باید عزا بگیریم، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی دولت در عدم تنظیم بازار کم نبوده، اما از لحاظ مالی کشور غنی بوده و از لحاظ دارایی در کالا و منابع هم کم نداریم.

نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: دولت در عملکرد بازار داخلی ضعیف بوده اما الان در حال تلاش برای رفع نواقص بوده و این عوامل نباید باعث شود که ما از نظام قهر کنیم چون اگر ما پای صندوق‌های رای نرویم، دشمنان اسلام برای ما تعیین تکلیف خواهند کرد.

انتهای خبر/سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211686
  • دیدگاه‌ها برای تلاش دولت برای حل نواقص اقتصادی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.