• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
1

تلاش دشمنان برای تقدس زدایی از مقام مادر

  • کد خبر : 167923
  • 26 مهر 1401 - 21:37
تلاش دشمنان برای تقدس زدایی از مقام مادر

همایش بزرگ بانوان مهدوی و فاطمی شهرستان کبودراهنگ در محکومیت حرکت اغتشاشگران و ضدانقلاب با اجتماع هزاران نفری بانوان ولایتمدار این شهرستان برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ سردار سالار آبنوش جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا در سخنرانی این همایش بزرگ با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی […]

همایش بزرگ بانوان مهدوی و فاطمی شهرستان کبودراهنگ در محکومیت حرکت اغتشاشگران و ضدانقلاب با اجتماع هزاران نفری بانوان ولایتمدار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ سردار سالار آبنوش جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا در سخنرانی این همایش بزرگ با اشاره به ظهور انقلاب اسلامی در جهان اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که بر مبنای دین و نظر مردم برپا شده است.

وی با اشاره به مردمی بودن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی با نظر و رای مردم و بر مبنای آرای مردم تشکیل شد.

سردار آبنوش با تقدیر از مقاومت چهل ساله ملت ایران و اقتدار مثال زدنی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح جهان اضافه کرد: در پوشش همین انقلاب اسلامی دستاوردهای مختلف این نظام در عرصه های گوناگون حربه های دشمنان را برهم زده است و تحریک اغتشاشگران در حوادث اخیر نشان از اقتدار ایران اسلامی و ذلت دشمنان دارد .

جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا با اشاره به مقام مادر ایرانی بیان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به جایگاه والای مادران و زنان ایرانی حمله کرده است تا با تقدس زدایی از مقام مادر کانون اصلی خانواده ایرانی را درهم بکوبد.

وی در انتها خاطر نشان کرد:در بسیاری از جوامع غربی مفاهیم عالی مادر بودن معنایی ندارد و ماموریت ویژه غرب برای شکست ایران تقدس زدایی از مادران این سرزمین است .

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=167923
  • دیدگاه‌ها برای تلاش دشمنان برای تقدس زدایی از مقام مادر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.