• امروز : شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
3

تفکر مقاومت آینده دنیا را در دست می‌گیرد/ فتنه ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب بود+ تصاویر

  • کد خبر : 182971
  • 10 اردیبهشت 1402 - 23:18
تفکر مقاومت آینده دنیا را در دست می‌گیرد/ فتنه ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب بود+ تصاویر

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به روند نابودی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا از داخل در حال فروپاشی است و بسیاری از ایالات این کشور به دنبال ایجاد حکومت خودمختار هستند. به گزارش عصر همدان؛ سردار عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در یادواره ۱۳۴ شهید […]

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به روند نابودی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا از داخل در حال فروپاشی است و بسیاری از ایالات این کشور به دنبال ایجاد حکومت خودمختار هستند.

به گزارش عصر همدان؛ سردار عظیم ابراهیم‌پور، مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در یادواره ۱۳۴ شهید فرهنگی و دانش‌آموز ملایر با اشاره به جایگاه مادران شهدا اظهار کرد: مادران شهدا باعزت و زینبی زندگی کردند و گذشت آنان درسی بزرگ برای همه ما است.

وی با بیان اینکه شهدا زنده هستند و هوای ما را دارند: تصریح کرد: شهدا گره‌گشا هستند و ما باید از شهدا خواسته‌های خود را بخواهیم.

سردار ابراهیم‌پور با اشاره به فتنه سال گذشته در کشور تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ تمام دنیا جمع‌شدن بودند و قرار بود جمهوری اسلامی ایران را نابود کنند و یازده عملیات سنگین در فتنه این سال علیه ایران اسلامی انجام شد.

وی تأکید کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند انقلاب اسلامی ایران را دهه هشتادی‌ها به قله‌های خود می‌رسانند و امروز بصیرت مهم‌ترین نیاز این نسل است.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه تأکید کرد: از همان ابتدای خلقت جبهه حق و باطل درست شد و از زمان پیامبران و امام گرفته تا انقلاب اسلامی جبهه حق و باطل رودرروی هم قرار داشتند.

وی به تاریخ استعمارگری و سلطه‌گری کشورهای عربی اشاره کرد و گفت: زمانی دو تفکر سلطه‌گری و سلطه‌پذیری بر دنیا حاکم بود و کشورهای کوچک سلطه کشورهای بزرگ را پذیرفته بودند.

سردار ابراهیم‌پور گفت: امروز این تفکر تغییر کرده است و دو مکتب در دنیا برای مدیریت جهان برنامه دارند که مکتب حق شیعیان و جبهه باطل یهود هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی سردمدار تفکر شیعی است تصریح کرد: اکنون در آستانه ظهور قرار داریم و یهودیت با تمام قدرت شیطانی به دنبال این است که این ظهور رخ ندهد.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به روند دشمنی‌ها و فتنه‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و کفت: بیش از پنجاه کودتا در سال ۵۷ رخ داد که انقلاب اسلامی ایران شکل نگیرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در فتنه‌ها بیش از هفده هزار نفر را ترور کردند، تصریح کرد: پس از جنگ تحمیلی و عملیات مرصاد، دشمنان در سال‌های ۱۳۷۸، ۱۳۸۸، ۱۳۹۸ و سال ۱۴۰۱ در کشور فتنه‌گری کردند که فتنه ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین آنها بود.

سردار ابراهیم‌پور به سخنان رهبری درباره مشکلات کشور اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب در سال نود از پیچ تاریخی دنیا و نقش انقلاب اسلامی نام برد که معادلات جهان به نفع انقلاب اسلامی ایران عوض می‌شود و امروز شاهد این امر هستیم.

وی با بیان اینکه خود یهود اعتراف کرده‌اند که نابودی آنها توسط انقلاب اسلامی ایران است، تأکید کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران باقدرت چهل و چهار‌ساله شده است و کسانی که می‌گفتند انقلاب ایران تابستان و زمستان را نمی‌بیند خود در حال نابودی هستند.

مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه به روند نابودی آمریکا و اسرائیل اشاره کرد و گفت: امروز آمریکا از داخل در حال فروپاشی است و بسیاری از ایالات این کشور به دنبال ایجاد حکومت خودمختار هستند.

وی گفت: تفکر غربی، کمونیستی و لیبراست در حال نابودی هستند و تفکر مقاومت آینده دنیا را در دست می‌گیرد و حاج‌قاسم سلیمانی تفکر مقاومت در مقابل سلطه را در دنیا افراشته کرد.

سردار ابراهیم‌پور با اشاره به اقبال کشورهای دنیا برای ارتباط با ایران تأکید کرد: اگر امروز چین و عربستان به دنبال نزدیکی به ایران هستند به دلیل این است که همه می‌دانند که آینده از آن تفکر مقاومت به رهبری ایران است.

مهدی عابدینی‌نیا مدیر آموزش‌وپرورش ملایر نیز در این یادواره با اشاره به جایگاه معلم در دین اسلام و قرآن مجید اظهار کرد: این یادواره با حضور هزار دانش‌آموز و در آستانه روز معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری ۲۷۸ یادواره شهید در مدارس ملایر بیان کرد: خاطره‌های فراوانی از شهدای دانش‌آموز و فرهنگی وجود دارد که هر کدام از آنها درسی بزرگ برای زندگی ما است.

عابدینی‌نیا با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) درباره شهید دروازه ساله بیان کرد: همین جمله نشان‌دهنده عظمت شهدای دانش‌آموز و نوجوان است که سرلوحه زندگی ما قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=182971
  • دیدگاه‌ها برای تفکر مقاومت آینده دنیا را در دست می‌گیرد/ فتنه ۱۴۰۱ پیچیده‌ترین فتنه پس از انقلاب بود+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.