• امروز : سه شنبه - ۱۲ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 2 July - 2024
1

تغییر دولت بهانه ای برای کم کاری مدیران نباشد/ افزایش صد در صدی بودجه ملایر در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 121546
  • 26 تیر 1400 - 14:42
تغییر دولت بهانه ای برای کم کاری مدیران نباشد/ افزایش صد در صدی بودجه ملایر در سال ۱۴۰۰

قدرت الله ولدی گفت: تغییر رئیس جمهور خدمت به مردم که تعطیل نمی‌شود و مسئولین باید در جایگاه مدیریتی خود تمام تلاش خود را ادامه دهند نباید کم کاری خود را به تغییر رئیس جمهور ربط دهند. به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر پیش از ظهر امروز در شورای اداری ملایر با […]

قدرت الله ولدی گفت: تغییر رئیس جمهور خدمت به مردم که تعطیل نمی‌شود و مسئولین باید در جایگاه مدیریتی خود تمام تلاش خود را ادامه دهند نباید کم کاری خود را به تغییر رئیس جمهور ربط دهند.

به گزارش عصر همدان؛ قدرت الله ولدی فرماندار ملایر پیش از ظهر امروز در شورای اداری ملایر با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان ملایر اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود باید با کرونا زندگی کرد و هر کس هر برنامه ای دارد باید با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم خود در برگزار کند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برگزاری انتخابات تصریح کرد: با همراهی مردم و تلاش های ادارات و نهادهای مختلف در این دوره مشارکت مردم در انتخابات ۱۰ درصد افزایش یافت.

فرماندار ملایر با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ نفر در ۱۷۳ روستای شهرستان به عنوان نماینده منتخب مردم در شوراهای اسلامی انتخاب شده اند، تصریح کرد: در تمامی مراحل پنجگانه پس از انتخابات صحت برگزاری انتخابات ملایر بدون حتی جا به جایی یک رای تایید شد که جای افتخار برای تمامی برگزار کنندگان دارد و در این انتخابات تلاش شد از رای مردم به عنوان حق الناس صیانت شود.

وی با اشاره به مشکلات در تامین مایحتاج عمومی مردم تاکید کرد: با تغییر رئیس جمهور خدمت به مردم که تعطیل نمی‌شود و مسئولین باید در جایگاه مدیریتی خود تمام تلاش خود را ادامه دهند نباید کم کاری خود را به تغییر رئیس جمهور ربط دهند.

ولدی افزود: منتظر ماندن برای تعیین وضعیت وزارتخانه از طرف مدیران مورد قبول نیست و در هر شرایطی باید خدمت به مردم و اقتصاد مقاومتی ادامه دار باشد.

وی به توزیع ۲۰ تن مرغ گرم در ملایر اشاره و تصریح کرد: کیفیت آرد ملایر بسیار افتضاح است و به بهانه گندم خارجی آرد بی کیفیت تولید می‌شود و مسئولین نظارتی باید توجه و نظارت ویژه ای در این امر داشته باشند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه بر روی عروسی ها نظارتی وجود ندارد تصریح کرد: مشکلی در تامین مایحتاج عمومی مردم وجود ندارد اما عده ای در حاشیه شهرها واقعا با مشکل مواجه هستند و باید توجه ویژه ای به این بخش های شهر شود.

وی با اشاره به در پیش بودن اعیاد غدیر و قربان بیان کرد: مراسم های مخصوص این ایام با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شود و دستگاه های فرهنگی به پیشواز محرم نروند.

ولدی با اشاره به افزایش صد در صدی بودجه ملایر در سال جدید بیان کرد: علاوه بر افزایش بودجه ملایر ۴۵ میلیارد تومان نیز دو نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بودجه در اختیار دارند که با صلاحدید خودشان خرج می کنند.

وی تاکید کرد: مدیران ادارات توجه ویژه ای به تخصیص بودجه داشته باشند و تا پایان اسناد مالی خود را با ذی حساب استان تصفیه کنند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=121546
  • دیدگاه‌ها برای تغییر دولت بهانه ای برای کم کاری مدیران نباشد/ افزایش صد در صدی بودجه ملایر در سال ۱۴۰۰ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.