• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1

تعطیل بودن ستادها و مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان

  • کد خبر : 55900
  • 04 فروردین 1399 - 19:38
تعطیل بودن ستادها و مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان

بنابر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان تمامی ستادها و مراکز اسکان مربوط به آموزش و پرورش استان تعطیل هستند و هیچ مسافر یا میهمانی در این مراکز حضور نیافته و پذیرش نشده اند. به گزارش عصر همدان؛ روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در خصوص تعطیلی ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر […]

بنابر اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان تمامی ستادها و مراکز اسکان مربوط به آموزش و پرورش استان تعطیل هستند و هیچ مسافر یا میهمانی در این مراکز حضور نیافته و پذیرش نشده اند.

به گزارش عصر همدان؛ روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان در خصوص تعطیلی ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر داد: به اطلاع می رساند تمامی ستادها و مراکز اسکان مربوط به آموزش و پرورش استان تعطیل هستند و هیچ مسافر یا میهمانی در این مراکز حضور نیافته و پذیرش نشده اند.

بر این اساس هر گونه اخباری مبنی بر پذیرش مسافر در مدارس و اقامتگاه های آموزش و پرورش استان غیرواقعی است و تکذیب می گردد.

در ضمن لازم به یادآوری است “دبیرستان ام البنین همدان” که در سال های قبل به اسکان مسافرین اختصاص می یافت، در حال حاضر با هماهنگی قبلی به ستاد مردمی مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافته و صرفا عوامل این ستاد در آنجا فعالیت دارند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=55900
  • دیدگاه‌ها برای تعطیل بودن ستادها و مراکز اسکان آموزش و پرورش استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.