• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
0

تعبیر عارف انقلابی شایسته آیت الله تالهی است/ به تبعیت و تقویت ولایت فقیه اعتقاد داشت

  • کد خبر : 38491
  • 01 دی 1398 - 8:44
تعبیر عارف انقلابی شایسته آیت الله تالهی است/ به تبعیت و تقویت ولایت فقیه اعتقاد داشت

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه تقید آیت الله تالهی به تبعیت و تقویت ولایت فقیه حیرت انگیز بود گفت: تعبیر عارف انقلابی شایسته ایشان است. وی افزود: رسیدن به مدارج عالی عرفان اسلامی مهمترین ویژگی آیت الله تالهی بود. مدیرکل تبلیغات استان همدان با بیان اینکه آیت الله تالهی برجسته زمان خود […]

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه تقید آیت الله تالهی به تبعیت و تقویت ولایت فقیه حیرت انگیز بود گفت: تعبیر عارف انقلابی شایسته ایشان است.

وی افزود: رسیدن به مدارج عالی عرفان اسلامی مهمترین ویژگی آیت الله تالهی بود.

مدیرکل تبلیغات استان همدان با بیان اینکه آیت الله تالهی برجسته زمان خود بود عنوان کرد: کسب این فیوضات در حالی است که آقای تالهی از همدان خارج نشده و تقریبا بدون استاد شاخصی به چنین مراتبی از سلوک دست یافته است.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به برخی نقل قول ها از بزرگانی نظیر آخوند ملا علی معصومی در خصوص ایشان بیان کرد: مرحوم آخوند حضور آیت الله تالهی را مانع آمدن بلا به شهر همدان می دانستند و این در نوع خود بسیار عجیب و قابل تامل است.

وی ارادت نوادر زمانه مانند آقای انصاری به آیت الله تالهی را مایه حیرت انسان از میزان بزرگی و صفای باطنی این مرد خدا دانست و ادامه داد: شخصیت ممتازی مانند آیت الله تالهی در ساده زیستی و کناره گرفتن از مطامع و ذخارف دنیا یک الگوی تمام عیار بوده اند.

مدیرکل تبلیغات استان همدان با اشاره به مهمترین و شاخص ترین خصوصیات آیت الله تالهی تاکید کرد: انقلابی بودن یکی از شاخص ترین ویژگی آیت الله تالهی بود که مقام معظم رهبری هم به آن اشاره فرمودند. رهبر انقلاب با تعبیر بلند عارف انقلابی از این عالم بزرگ یاد کردند.

حجت الاسلام نظیری با اشاره به مرام و سلوک گوشه گیرانه و به دور از مسائل اجتماعی و سیاسی اکثر عرفا تصریح کرد: آقای تالهی خود را مقید به حمایت و ابراز ارادت صریح و آشکار به امام، انقلاب و رهبری می دانستند و این همان تفاوت اساسی ایشان با سایرین است.

وی تقید ایشان به ساختارهای نظام و ولایت فقیه را از دیگر ویژگی های آیت الله تالهی برشمرد و عنوان کرد: این عالم بزرگوار همه را به تبعیت و خواندن نماز پشت سر نماینده ولی فقیه فرا می خواندند.

مدیرکل تبلیغات استان همدان ارتباط بسیار محکم آقای تالهی و مرحوم آقا نجفی با رزمندگان و بسیجیان را از نمونه های نادر و کمیاب عرفا عنوان کرد و گفت: نگاه ویژه و خاص آقای تالهی به رزمندگان  جبهه موجب شد تا منزل ایشان مأمن پاسداران و رزمندگان باشد.

انتهای پیام/ م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38491
  • دیدگاه‌ها برای تعبیر عارف انقلابی شایسته آیت الله تالهی است/ به تبعیت و تقویت ولایت فقیه اعتقاد داشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.