• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترس عدالت اقتصادی است

  • کد خبر : 17911
  • 11 شهریور 1398 - 8:30
تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترس عدالت اقتصادی است

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترش عدالت اقتصادی است  افزود:در بخش تعاون به مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شده است به گونه ای که تعاون موجب تجمیع سرمایه ها،سرمایه گذاری داخلی ،مشارکت افراد جامعه و برابری فرصت و در نهایت رونق تولید […]

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترش عدالت اقتصادی است  افزود:در بخش تعاون به مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شده است به گونه ای که تعاون موجب تجمیع سرمایه ها،سرمایه گذاری داخلی ،مشارکت افراد جامعه و برابری فرصت و در نهایت رونق تولید داخلی می شود.

به گزارش عصر همدان؛ احمد توصیفیان شامگاه گذشته در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری و شورای هماهنگی توسعه پایدار شهرستان فامنین گفت: ازمبانی مدل های توسعه ، توسعه درون زا مناسب ترین مسیر توسعه کشور ها است بر همین اساس گفتمان اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح گردید منشا و جهت گیری داخلی داشته و منابع و شرایط داخلی کشور را مورد توجه قرار می دهد.

وی گفت: تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترش عدالت اقتصادی است چرا که در بخش تعاون به مولفه های اقتصاد مقاومتی توجه ویژه ای شده است به گونه ای که تعاون موجب تجمیع سرمایه ها،سرمایه گذاری داخلی ،مشارکت افراد جامعه و برابری فرصت و در نهایت رونق تولید داخلی می شود.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان همدان تصریح کرد: دولت و وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فعالیت تعاونی ها را از مرحله شکل گیری ، ثبت ،آموزش ،مشاوره تامرحله تولید و راه اندازی حمایت می نماید.

وی در ادامه ضمن اشاره به اعتبار ۱۶۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی شهرستان فامنین گفت تاکنون به تعداد ۱۳۴ طرح روستایی به مبلغ ۱۶۲ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۶ درصد پرداخت شده است که در مجموع ۹۸ درصد اعتبارات اشتغال روستایی شهرستان فامنین جذب شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان در پایان گفت به تعداد ۱۲۶ نفر از متقاضیان تسهیلات مشاغل خانگی مبلغ ۱۳میلیارد ریال تسهیلات با نرخ ۴درصد در شهرستان فامنین پرداخت شده است و علاوه بر اختصاص ۳ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی تسهیلات مناسبی در دستگاههای حمایتی و از محل تفاهمنامه های روستایی استاندارد ی و از محل بند الف تبصره ۱۸ قانون برنامه بودجه برای متقاضیان طرح های دارای توجیه فنی و اقتصادی ومالی قابل پرداخت می باشد.

پس از جلسه مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان همراه با فرماندار شهرستان ،بخشدار و دبیر اتاق تعاون بمناسبت گرامیداشت هفته تعاون از سه تعاونی شهرستان بازدید و از توانمندی های آنان تقدیر نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17911
  • دیدگاه‌ها برای تعاون مناسب ترین ساختار برای گسترس عدالت اقتصادی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.