• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 28 June - 2024
1
استاندار همدان تاکید کرد:

تصمیم در انتخابات به دور از تعصب و احساسات

  • کد خبر : 218900
  • 03 تیر 1403 - 21:37
تصمیم در انتخابات به دور از تعصب و احساسات
استاندار همدان با بیان اینکه به دور از تعصب، عصبیت و احساسات در انتخابات تصمیم بگیریم، عنوان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تائید می‌شوند همه افراد شایسته‌ و صالحی بوده اما وقتی که در قالب یک جریان و کریدور فکری، مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصرهمدان»؛علیرضا قاسمی فرزاد بعدازظهر امروز در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار کرد: انتخابات و آنچه که سرنوشت این کشور و سرزمین را تعیین می‌کند افتخار جمهوری اسلامی و یادگار امام است.

وی با بیان اینکه به دور از تعصب، عصبیت و احساسات در انتخابات تصمیم بگیریم، عنوان کرد: افرادی که توسط شورای نگهبان تائید می‌شوند همه افراد شایسته‌ و صالحی بوده اما وقتی که در قالب یک جریان و کریدور فکری قرار می‌گیرند مورد سوءاستفاده قرار گرفته و تغییر پیدا می‌کنند که دیگر قدرت تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف از آنها سلب می‌شود.

استاندار همدان افزود: آن جریان غالب که بر آنها مسلط می‌شود همانطور تجاربی را که در ادوار گذشته داشته‌ایم و دیدیم چگونه با اغواگری و با بیان مطالب غیر واقع کرسی را به دست گرفتند.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: امروز در یک موقعیت حساسی هستیم فارغ از این که حالا در واقع هر کسی سلیقه‌ای دارد و صاحب اختیار است اما در کشور از نظر تراز اداری و نظام دیگر بالاتر از مقام معظم رهبری نداریم.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان یک شخصیت بسیار فرهیخته، انسان بسیار ژرف‌اندیش و یک فرد استراتژیسم در عرصه علوم سیاسی، حکمرانی و نظامی که در عرصه بین‌الملل بدور از تعصب، سرآمدی برای ایشان نمی‌بینیم.

استاندار همدان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری یادآور شد: ایشان همواره ویژگی‌های فرد شایسته و اصلح را بیان کرده و می‌فرمایند مردم فردی مانند شهید رئیسی که در متن مردم و در کف جامعه با اقشار مختلف، به ویژه محرومان بوده و همچنین به اصول و مبانی نظام و انقلاب پایبند است را انتخاب می‌کنند.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=218900
  • دیدگاه‌ها برای تصمیم در انتخابات به دور از تعصب و احساسات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.