• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
3

تصادف در کبودراهنگ ۱۱ مجروح بر جای گذاشت

  • کد خبر : 17897
  • 10 شهریور 1398 - 23:33
تصادف در کبودراهنگ ۱۱ مجروح بر جای گذاشت

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ، از تصادف رخ به رخ خودرو سمند با یک دستگاه ال ۹۰ و مجروح شدن ۱۱ نفر در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ مجید گلی، با اعلام خبر مجروح شدن ۱۱ نفر در یک تصادف گفت: این تصادف که در سه راهی قهورد سفلی شهرستان کبودرآهنگ روی […]

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ، از تصادف رخ به رخ خودرو سمند با یک دستگاه ال ۹۰ و مجروح شدن ۱۱ نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ سرهنگ مجید گلی، با اعلام خبر مجروح شدن ۱۱ نفر در یک تصادف گفت: این تصادف که در سه راهی قهورد سفلی شهرستان کبودرآهنگ روی داد به علت عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیر مجاز هر ۲ خودرو روی داد خوشبختانه به هیچیک از سرنشینان خودروها که ۱۱ نفر بودند آسیب جدی وارد نشد و مجروحان به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند.

وی افزود: کارشناسان علت این حادثه را عدم رعایت فاصله حق تقدم خودروها و عدم توانایی راننده هر ۲ خودرو به دلیل سرعت زیاد اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ در پایان گفت: از رانندگان درخواست می کنیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حفظ جان خود و سرنشینان بکوشند و از رانندگی هنگام خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17897
  • دیدگاه‌ها برای تصادف در کبودراهنگ ۱۱ مجروح بر جای گذاشت بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.