• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
2

تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان

  • کد خبر : 78585
  • 15 مرداد 1399 - 22:23
تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان

دادستان شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده قضایی علیه متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت جامعه تشکیل شده است، گفت: آنانی که این روزها نسبت به سلامت مردم بی توجه هستند، بدانند که دربرخورد با آنان قاطعانه عمل می کنیم و منتظر برخورد قضایی باشند. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ در هفته های […]

دادستان شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده قضایی علیه متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت جامعه تشکیل شده است، گفت: آنانی که این روزها نسبت به سلامت مردم بی توجه هستند، بدانند که دربرخورد با آنان قاطعانه عمل می کنیم و منتظر برخورد قضایی باشند.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ در هفته های گذشته و حتی این روزها شاهد برگزاری مراسم عروسی و یا ختم در سطح تویسرکان بودیم و هستیم.

تعداد برگزاری این مجالس به ویژه مراسم عروسی به حدی بالا بود که دادستان شهرستان خود به میدان عمل آمد و تأکید کرد «مطابق با قانون متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم، تحت عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی، مورد تعقیب قضایی قرار می گیرند و با تشکیل پرونده با آنان برخورد قاطعی می شود.»

و این گونه شد که از برگزاری تعداد قابل توجهی از عروسی ها در سطح شهرستان تویسرکان کاسته شد. هرچند که برخی بی توجه به سلامت خود نه تنها با جان عزیزترین و نزدیک ترین افراد خانواده یشان بازی کردند بلکه زمینه ساز شیوع بیشتر کرونا هم شدند.

شنیده شده چندین داماد و عروس و یا تعدادی از مدعوین مجالس عروسی تنها یکی دو روز پس از برگزاری مراسم به کرونا مبتلا شدند و این روزها در بستر بیماری با این ویروس منحوس دست و پنجه نرم می کنند.برگزاری عروسی به چه قیمت برایشان آب خورد؟! نابودی سلامت خود و نزدیکان خود

و اما با ورود دادستان تویسرکان و پیگیری های او بیش از ۶۰ درصد عروسی ها برگزار نشد و آنانی هم که به قانون دهن کجی و با سلامت افراد بازی کردند، تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان

درباره آخرین اخبار این حوزه، «علی بهادری» دادستان شهرستان تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: رعایت کردن فاصله‌گذاری فیزیکی و پروتکل‌های بهداشتی، به میزان قابل قبولی از شیوع کرونا می کاهد، اما برخی حتی با وجود تعطیلی تالارها، مجالس عروسی و یا ختم را در منزل، پارکینگ و یا باغ هایی برگزار کردند و سبب بالا رفتن آمار مبتلایان به کرونا شدند.

وی اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسان یکی از علت های اصلی گسترده تر شدن شیوع این بیماری برگزاری مجالس عروسی و ختم بوده است،  بنابراین می طلبید هرچه سریعتر با قانون شکنان حوزه سلامت مردم برخورد شود و این گونه با آنانی که مشمول جرم تهدید علیه بهداشت عمومی شدند برخورد قاطع انجام شد.

دادستان شهرستان تویسرکان با اعلام اینکه تاکنون نزدیک به ۲۰ پرونده قضایی علیه متخلفان و تهدیدکنندگان سلامت مردم تشکیل شده است، افزود: آنانی که این روزها نسبت به سلامت آحاد مردم بی توجه هستند، بدانند که دربرخورد با آنان قاطعانه عمل می کنیم و منتظر برخورد قضایی باشند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=78585
  • دیدگاه‌ها برای تشکیل ۲۰ پرونده قضایی برای تهدیدکنندگان سلامت و بهداشت عموم در تویسرکان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.