• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
0

تزریق واکسن کرونا در نهاوند از ۱۰۲ هزار دز عبور کرد

  • کد خبر : 129993
  • 03 مهر 1400 - 21:46
تزریق واکسن کرونا در نهاوند از ۱۰۲ هزار دز عبور کرد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند از تزریق بیش از ۱۰۲ هزار دز واکسن کرونا از ابتدای برنامه واکسیناسیون تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ درصد شهروندان نهاوندی واکسن کرونا دریافت کردند. علی احسان خیشوندرئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: تزریق واکسن کرونا با رفع محدودیت سنی در شهرستان سریع […]

رئیس مرکز بهداشت شهرستان نهاوند از تزریق بیش از ۱۰۲ هزار دز واکسن کرونا از ابتدای برنامه واکسیناسیون تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون ۵۰ درصد شهروندان نهاوندی واکسن کرونا دریافت کردند.

علی احسان خیشوندرئیس مرکز بهداشت نهاوند در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: تزریق واکسن کرونا با رفع محدودیت سنی در شهرستان سریع تر شده است.

وی اظهار داشت: تزریق واکسن کرونا برای دانش آموزان نیز شروع شده و همه افراد بالای ۱۵ سال در این شهرستان می توانند واکسن بزنند.

خیشوند افزود: با توجه به اینکه تزریق واکسن کرونا در جلوگیری از همه گیری و قطع زنجیره انتقال کرونا نقشی بسیار اساسی دارد از کلیه افراد واجد شرایط که تاکنون واکسن خود را دریافت نکرده اند خواست به مراکز ۱۷ گانه جامع سلامت در شهرستان و مراکز تجمیعی مراجعه کنند.

وی بیان داشت: از شهروندان می خواهیم علاوه بر اهتمام بر تزریق واکسن همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت و از ماسک استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: با شبانه روزی شدن مرکز اصلی تجمیعی تزریق واکسن کرونا در محل سابق بخشداری مرکزی نهاوند کار تزریق سریع شده است و در خانه های بهداشت نیز واکسن برای روستاییان تزریق می شود.

وی بیان داشت: به صورت روزانه در مراکز شهرستان بیش از ۳ هزار دز واکسن تزریق می شود و تاکنون بیش از ۵۰ درصد شهروندان واکسن دریافت کردند.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند افزود: تاکنون ۶۷ هزار و ۳٠٠ نفر از افراد بالای ۱۵ سال نهاوند دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

خیشوند گفت: با تلاش عوامل مراکز تزریق واکسن تعداد دز تزریق شده در مجموع در شهرستان نهاوند از ۱۰۲ هزار دز عبور کرد.

وی در پایان اظهار داشت: پایگاه شماره یک واقع در بخشداری قدیم از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ پایگاه تجمیعی شماره دو خودرویی در استادیوم علیمرادیان عصرها و پایگاه شماره سه واقع در مدرسه ابتدایی شاهد پسران و مراکز خدمات جامع سلامت در ساعات اداری آماده ارائه خدمت به همشهریان محترم می باشند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=129993
  • دیدگاه‌ها برای تزریق واکسن کرونا در نهاوند از ۱۰۲ هزار دز عبور کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.