• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

تزریق واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن در روستاهای شهرستان بهار در حال انجام است

  • کد خبر : 126846
  • 10 شهریور 1400 - 9:43
تزریق واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن در روستاهای شهرستان بهار در حال انجام است

علیرضا مرادی اظهار کرد: تا کنون ۲۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این مقدار ۱۰درصد دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند. علیرضا مرادی، مدیریت پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونایی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا در […]

علیرضا مرادی اظهار کرد: تا کنون ۲۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این مقدار ۱۰درصد دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

علیرضا مرادی، مدیریت پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون کرونایی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا در مناطق شهری شهرستان بهار برای افراد ۴۷ سال به بالا (متولدین ۱۳۵۷ به پایین) و در مناطق روستایی برای افراد ۴۰ سال به بالا (متولدین ۱۳۶۰ به پایین)در حال اجرا است.

علیرضا مرادی عنوان کرد:تا کنون ۲۷ درصد از افراد بالای ۱۸ سال دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند که از این مقدار ۱۰درصد دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده اند.

مرادی عنوان کرد تا کنون  یک هزار و۶۷۷ نفر (۶۷٪) از افراد بالای ۸۰سال و ۳ هزار و ۵۳۹  نفر(۸۴٪)از گروه هدف ۶۰ تا ۷۰ سال، ۶هزار و ۲۰۸ نفر(۷۵٪)  رده سنی ۶۰ تا ۷۰ ساله ها، ۷هزار و ۴۲۹ نفر(۶۹٪) در گروه سنی ۵۰ تا ۶۰ سال ها جهت واکسیناسیون به واحدهای پیشگیری مراجعه کرده اند.

همچنین مرادی افزود:  ۱۷ درصد از افراد گروه هدف ۵۰ تا ۴۰ ساله به تعداد ۳هزار و۱۳۶ نفر  نیز دز اول واکسن رادریافت کرده اند.

وی نیز با دعوت گروه های هدف به واکسیناسیون در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کسانی که جز گروه‌های اعلام شده هستند به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند و منتظر دریافت پیامک بمانند.

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=126846
  • دیدگاه‌ها برای تزریق واکسن کرونا برای متولدین ۱۳۶۰ و قبل از آن در روستاهای شهرستان بهار در حال انجام است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.