• امروز : پنج شنبه - ۱۰ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 30 May - 2024
0

تزریق واکسن برای ۳۵۰ تن از فرهنگیان شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 123487
  • 12 مرداد 1400 - 9:01
تزریق واکسن برای ۳۵۰ تن از فرهنگیان شهرستان نهاوند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از آغاز به کار سومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نهاوند خبر داد. به گزارش عصر همدان، سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: با همکاری مسئولان‌ شهرستان و با هماهنگی با اداره آموزش‌وپرورش نهاوند یکی از مدارس این شهرستان به‌منظور تزریق واکسن فرهنگیان و در صورت نیاز […]

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند از آغاز به کار سومین پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا در نهاوند خبر داد.

به گزارش عصر همدان، سیامک دانشور در گفتگو با خبرنگاران گفت: با همکاری مسئولان‌ شهرستان و با هماهنگی با اداره آموزش‌وپرورش نهاوند یکی از مدارس این شهرستان به‌منظور تزریق واکسن فرهنگیان و در صورت نیاز سایر گروه‌ها تجهیز و برابر دستورالعمل‌های ارسالی وزارت متبوع فعالیت خود را شروع کرد.

وی اظهار داشت: این مرکز در محل دبستان شهید طالبیان تجهیز و شروع به کارکرده است تا روند واکسیناسیون در نهاوند سریع‌تر شود.

دانشور افزود: نوبت‌دهی واکسیناسیون معلمان برابر برنامه‌ریزی اداره آموزش‌وپرورش بوده و از قبل به آن‌ها اطلاع داده می‌شود ضمن اینکه تزریق واکسن دلیل بر ایمنی کافی نبوده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان الزامی است.

وی ادامه داد: از شهروندان درخواست داریم حتماً بعد از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و از ازدحام خودداری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: کار تزریق واکسن کرونا طبق رده سنی اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت در شهرستان در حال اجرا است و یک مرکز خودرویی علاوه بر مراکز تجمیعی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

محمد حسین دارایی رئیس اداره آموزش‌وپرورش نهاوند نیز در این خصوص گفت: تا امروز بیش از ۳۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان نهاوند واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند و این کار ادامه دارد.

وی اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور از روز جمعه واکسیناسیون فرهنگیان نهاوند در دو نوبت صبح و بعدازظهر آغاز و تا ۲۵ مردادماه امسال کلیه فرهنگیان شهرستان واکسینه خواهند شد.

دارایی با تاکید بر اینکه همکاران بدون اطلاع قبلی به مراکز مراجعه نکنند، افزود: زمان و مکان مراجعه همکاران گرامی از طریق مدیران مدارس به اطلاع آن ها خواهد رسید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123487
  • دیدگاه‌ها برای تزریق واکسن برای ۳۵۰ تن از فرهنگیان شهرستان نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.