• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

تزریق دز چهارم واکسن کرونا در نهاوند/ داروخانه ها حق ندارند به بهانه قطع سیستم نسخه را آزاد محاسبه کنند

  • کد خبر : 151853
  • 18 اردیبهشت 1401 - 12:26
تزریق دز چهارم واکسن کرونا در نهاوند/ داروخانه ها حق ندارند به بهانه قطع سیستم نسخه را آزاد محاسبه کنند

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت:همه مطب های پزشکان به دستگاه پز(کارت خوان) مجهز هستند و داروخانه ها نیز حق ندارند به بهانه قطع سیستم نسخه را آزاد محاسبه کنند. به گزارش عصر همدان، غلامرضا متین در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت گفت: هفته سلامت امسال از ۱۷ الی ۲۳ […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت:همه مطب های پزشکان به دستگاه پز(کارت خوان) مجهز هستند و داروخانه ها نیز حق ندارند به بهانه قطع سیستم نسخه را آزاد محاسبه کنند.

به گزارش عصر همدان، غلامرضا متین در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته سلامت گفت: هفته سلامت امسال از ۱۷ الی ۲۳ اردیبهشت با شعار “سلامت ما سلامت سیاره ما” برگزار می‌شود و برنامه های این هفته متناسب با این شعار اجرایی می شود.

وی عنوان کرد: موضوع سلامت یک موضوع همگانی است و تحقق اهداف در این زمینه میسر نمی شود مگر با مشارکت و همکاری همه ارگان‌ها و سازمان‌ها و همه مردم در تمامی دنیا و فراتر از مرزهای جغرافیایی و دلیل انتخاب این شعار بحران های آب و هوایی شدید، تخریب زمین و گرم بودن و سیاره زمین است که همگی بر سلامت مردم تاثیر بسزایی دارد.

متین در ادامه با توجه به گلایه شهروندان از محاسبه نسخه با قیمت آزاد افزود: داروخانه ها حق ندارند به بهانه اینکه سیستم قطع است، نسخه بیمار را آزاد محاسبه کنند.

وی همچنین در خصوص استفاده نکردن پزشکان از دستگاه کارت خوان گفت: پزشکان نباید جهت پذیرش از بیماران تقاضای پول نقد کنند و باید از دستگاه پز(کارت خوان) استفاده کنند و شهروندان می توانند این موارد را گزارش کنند تا با متخلفان برخورد شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند گفت: با توجه به مشکلات مرکز دیالیز فعلی در نهاوند با پیگیری های انجام شده مرکز جدید دیالیز نهاوند در بیمارستان شهید قدوسی به زودی افتتاح می شود.

متین بیان داشت: بخش زایشگاه بیمارستان آیت الله علیمرادیان نیز تکمیل شده است و تا خردادماه افتتاح می شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: نهاوند در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و شرایط تحت کنترل است ولی شهروندان همچنان باید مراقب باشند و نسبت به تزریق دز سوم کرونا اقدام کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: روند واکسیناسیون در شهرستان ادامه دارد و حدود ۴۰ درصد از جمعیت واجدین شرایط تا امروز واکسن دز سوم را تزریق کردند.

وی همچنین گفت: تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال در نهاوند و برای کسانی که ۴ ماه از تزریق دز سوم انها گذشته است شروع شده است.

متین در پایان اظهار داشت: انتظار از قشر جوان دانش آموز جامعه اینست که هر یک برای تبلیغ آگاهی بخشی به خانواده‌ها و به همه آحاد و مردم در زمینه‌های همچون انرژی پاک، مواد غذایی سالم آب و هوا و حوادث و بلایای طبیعی روشنگری نمایند تا جامعه سالم تر از گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=151853
  • دیدگاه‌ها برای تزریق دز چهارم واکسن کرونا در نهاوند/ داروخانه ها حق ندارند به بهانه قطع سیستم نسخه را آزاد محاسبه کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.