• امروز : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 8 October - 2024
1

تردید و بی بصیرتی خواص حقایق روشن را تاریک خواهد کرد

  • کد خبر : 139991
  • 09 دی 1400 - 10:35
تردید و بی بصیرتی خواص حقایق روشن را تاریک خواهد کرد

همایش هیئت رزمندگان اسلام شب گذشته با حضور فرماندهان نظامی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ اولین همایش بزرگ هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کبودراهنگ در سال جاری با هدف گفتمان سازی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین “مکتب حاج قاسم “با سخنرانی سردار سالار […]

همایش هیئت رزمندگان اسلام شب گذشته با حضور فرماندهان نظامی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ اولین همایش بزرگ هیئت رزمندگان اسلام شهرستان کبودراهنگ در سال جاری با هدف گفتمان سازی و عملیاتی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین “مکتب حاج قاسم “با سخنرانی سردار سالار آبنوش جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیاء برگزار شد.

در این مراسم سردار سالار آبنوش با بیان خاطراتی از سال های حماسه و ایثار اظهار کرد: دشمن سال هاست که با ابزارهای مختلف پروژه فریب جوانان این کشور را دنبال می کند و هوشیاری در برابر توطئه های دشمن نقشه های آن هارا بر ملا خواهد کرد.

وی ضمن تاکید بر وقت شناسی و بصیرت خواص افزود: شک و تردید خواص در اطاعت از فرامین رهبری پایه های جامعه ی اسلامی را متزلزل می کند.

آبنوش با اشاره به تردید و بی بصیرتی برخی از شخصیت های صدر اسلام بیان کرد:سلیمان بن صرد خزاعی نمونه کامل تردید و شک در پیوستن به جبهه حق بود که اشتباه در فهم و درک درست از شرایط باعث وقوع حادثه ی کربلا شد.

جانشین اسبق قرارگاه خاتم الانبیا با انتقاد از بی بصیرتی خواص اضافه کرد: حرکت با تاخیر خواص ارزش تاثیر گذاری خود در جامعه را از دست می دهد و این جبران بی بصیرتی های گذشته آن ها را نخواهد کرد.

وی افزود: به گفته تاریخ نویسان عده ی توابین چندین برابر شهدای کربلا بود اما تاثیر حرکت شهدای کربلا کجا و تاثیر حرکت توابین کجا؟چرا که آن ها وقت شناسی نداشتند.

سالار آبنوش در انتها با اشاره به کیمیای وقت شناسی و بصیرت در وجود افراد جامعه خاطر نشان کرد: منطق قیام توابین جبران عهد شکنی بی بصیرتی و سکوت تاریخی آن ها در همراهی نکردن امام حسین علیه اسلام بود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=139991
  • دیدگاه‌ها برای تردید و بی بصیرتی خواص حقایق روشن را تاریک خواهد کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.