• امروز : چهارشنبه - ۲ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 22 May - 2024
2

تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهر ملایر

  • کد خبر : 37518
  • 25 آذر 1398 - 11:04
تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهر ملایر

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری ملایر در دستور کار شورای اسلامی شهر ملایر قرار گرفت. جلیل کولیوند رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در منابع درآمدی شهرداری‌ها تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات است. وی افزود: […]

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهرداری ملایر در دستور کار شورای اسلامی شهر ملایر قرار گرفت.

جلیل کولیوند رئیس شورای اسلامی شهر ملایر در گفتگو با خبرنگار عصر همدان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین سیاست‌گذاری‌ها در منابع درآمدی شهرداری‌ها تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات است.

وی افزود: روند توسعه و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و درآمدهای شهرداری به‌عنوان یک ارگان مردمی از محل وصول عوارض از طریق شهروندان تأمین می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری را سبب پیشرفت شهر دانست و گفت: این عوارض از مهم‌ترین منابع تأمین هزینه‌های شهرداری است و مشارکت و تعامل شهروندان در پرداخت به‌موقع عوارض و بهای خدمات قطعاً درروند اجرای فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در سطح شهر تأثیرگذار است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر شورای شهر در حال بررسی و تصویب دفترچه ارزش معاملاتی پیش نهادی شهرداری جهت سال ۹۹ است و امید است با کمترین افزایش نسبت به سال گذشته به تصویب برسد.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=37518
  • دیدگاه‌ها برای تدوین لایحه عوارض و بهای خدمات شهر ملایر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.