• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی به شهرداری رزن

  • کد خبر : 28803
  • 08 آبان 1398 - 9:45
تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی به شهرداری رزن

سرپرست شهرداری رزن اعتبارات بودجه امسال این شهر را بیش از ۸میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان اعتبار پیش بینی شده بیش از ۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۴میلیاردو۴۲۸میلیون تومان در حوزه اعتبارات جاری هزینه خواهد شد . ابراهیم مرادی، سرپرست شهردار رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به […]

سرپرست شهرداری رزن اعتبارات بودجه امسال این شهر را بیش از ۸میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان اعتبار پیش بینی شده بیش از ۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۴میلیاردو۴۲۸میلیون تومان در حوزه اعتبارات جاری هزینه خواهد شد .

ابراهیم مرادی، سرپرست شهردار رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان میزان اعتبار تخصیص یافته شده به شهرداری رزن پرداخت و گفت: اعتبارات بودجه امسال شهر رزن را بیش از ۸میلیارد تومان است.

وی افزود: از این میزان اعتبار پیش بینی شده بیش از ۴ میلیارد تومان در حوزه عمرانی و ۴میلیاردو۴۲۸میلیون تومان در حوزه اعتبارات جاری هزینه خواهد شد .

سرپرست شهرداری رزن افزود : روکش آسفالت خیابان آیت اله نوری از تقاطع خیابان شهیدان شوندی تا تقاطع آیت اله معصومی در یک ماه گذشته صورت پذیرفت بطوریکه حجم آسفالت ریزی از ابتدای سال ۱۲۰۰ تن و با اعتباری بالغ بر ۵۴۰میلیون تومان می باشد .

وی با اشاره به واگذاری بهره برادری از تبلیغات محیطی شهر رزن به بخش خصوصی از طریق برگزاری مزایده به بیان دیگر فعالیت  های شهرداری رزن پرداخت و ادامه داد: مشارکت در اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی شهر رزن به تعداد ۲۲ مورد ، مناسب سازی معابر جهت عبور معلولین و جانبازان عزیز با ساخت و نصب تعداد ۸ مورد پل فلزی ویژه ، خاک ریزی و زیر سازی ادامه ضلع شمالی خیابان شهید چمران تا اتصال آن به مسکن مهر شهر رزن ، زیر سازی خیابان جدید خلیج فارس ساخت و نصب تعداد ۱۰ مورد پل فلزی جهت معابر عمومی از جمله این اقدامات بوده است.

مرادی توافق با تعاونی مسکن سیمان هگمتان را یکی از مهمترین اتفاقات مثبت در حوزه شهری بیان کرد و گفت :عملیات عمرانی و مناسب سازی محیطی محل دپو پسماند شهری رزن نیز صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم از این پس نیز شاهد بهتر شدن فضای محیطی شهر رزن برای شهروندان باشیم.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=28803
  • دیدگاه‌ها برای تخصیص اعتبار ۸ میلیارد تومانی به شهرداری رزن بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.