• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
3

تحقق بندهای گام دوم انقلاب نیاز به روشنگری همگان دارد/ قوای سه گانه شرایط برای حضور جوانان را فراهم کنند

  • کد خبر : 16642
  • 03 شهریور 1398 - 7:24
تحقق بندهای گام دوم انقلاب نیاز به روشنگری همگان دارد/ قوای سه گانه شرایط برای حضور جوانان را فراهم کنند

کارشناس مسائل بین الملل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در بند های مختلف تبیین شده است که دارای جامعیت اساسی در جامعه انقلابی امروز است و تحقق این بندها نیاز به روشنگری اساسی برای همگان دارد. عباس حاجی نجار کارشناس مسائل بین الملل و استاد دانشگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان […]

کارشناس مسائل بین الملل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در بند های مختلف تبیین شده است که دارای جامعیت اساسی در جامعه انقلابی امروز است و تحقق این بندها نیاز به روشنگری اساسی برای همگان دارد.

عباس حاجی نجار کارشناس مسائل بین الملل و استاد دانشگاه امام حسین (ع) در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ به بیان بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب و وظایف و مسئولیت اقشار مختلف مردم و مسئولین در راستای تحقق این بیانیه پرداخت و گفت: این بیانیه در هفت بند تبیین شده است که دارای جامعیت اساسی در جامعه انقلابی امروز است و تحقق این بندها نیاز به روشنگری اساسی برای همگان دارد.

وی با اشاره به بند اول این بیانیه و جامعیت این بند با دغدغه های مختلف فضای کشور اضافه کرد:در گام اول این بیانیه به بسیاری از مشکلات، بی تدبیری ها و سوتدبیرها و خطاهای جامعه پرداخته و ظرفیت های بالقوه مقابله با این مشکلات را تشریح کرده است.

کارشناس مسائل بین الملل با تبیین بندهای دیگر این بیانیه اضافه کرد:  این بیانیه با نگاه ویژه به وجود مشکلات در سطح جامعه ولی تزریق امید به جامعه برای خنثی سازی فتنه های خاموش دشمن پرداخته است.

وی با اشاره به بر ملا کردن ماهیت دشمنان نظام در این بیانیه گفت :هیچ گاه در طول تاریخ ماهیت خبیثانه آمریکا برای ملت ایران آشکار نشده بود.

حاجی نجار در ادامه با تاکید به ایجاد انگیزه و امید آفرینی در جامعه افزود:ادامه راه انقلاب نسبت به گذشته هموار تر شده است و مقاومت در مقابل مواضع قدرت های استبدادی و اندیشه ی مقاومت متکی بر شرف،هویت و انسانیت هر ملت از محور های بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به اصول اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اضافه کرد: اولین و اصلی ترین مطالبه ما جهت تحقق بیانیه دوم انقلاب بحث دولت طراز اسلامی است و این فقط مربوط به قوه مجریه نیست و در این دولت همه باید در راستای محور ها و اصول بیانیه قدم برادریم.

کارشناس مسائل بین الملل با توجه به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه در بندهای دیگر بیانیه دوم انقلاب گفت: استفاده از ظرفیت جوانان در جامعه برای پیشرفت و حل مشکلات کشور می تواند موتور محرک تحولات کشور در حوزه های مختلف باشد .

وی در ادامه با تاکید بر وظیفه سنگین قوای سه گانه در استفاده از این ظرفیت ها بیان کرد:مسئولین قوای سه گانه شرایطی باید فراهم کنند تا از ظرفیت های بی بدیل نخبگان مومن و انفلابی جوان کشور استفاده شود.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) با تشریح گام دیگر این بیانیه در خصوص لزوم پایبندی به شعارهای انقلابی خاطر نشان کرد:شعارهای انقلاب اسلامی از ابتدا تا انتها خواهند بود و این شعارهای انقلابی کهنه شدنی نیستند و تا ظهور امام عصر (عج) خواهند بود و مرگ بر استبداد تا قیامت شعار ما خواهد بود.

انتهای پیام /ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16642
  • دیدگاه‌ها برای تحقق بندهای گام دوم انقلاب نیاز به روشنگری همگان دارد/ قوای سه گانه شرایط برای حضور جوانان را فراهم کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.