• امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0
معاون عمرانی استاندار همدان:

تجمع نیروهای کمی تجهیزات را فرسوده می‌کند

  • کد خبر : 225766
  • 26 مهر 1403 - 14:47
تجمع نیروهای کمی تجهیزات را فرسوده می‌کند
معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه تجمع نیروهای کمی در ساختار شهری چالش‌برانگیز شده است، گفت: اگر این موضوع مورد توجه قرارنگیرد تجهیزات و لجستیک ما دچار فرسودگی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» پیش از ظهر امروز امیررضا یوسفیان در اجلاس هفتاد و سوم مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها با بیان اینکه در مدیریت شهری مفهوم تمام زندگی انسان‌ها معنی دارد، گفت: مدیریت شهری از حیات تا ممات را شامل می‌شود و امید به زندگی رکن مهمی در این حوزه است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری همه چیز زیبا است، افزود: البته تنوع تعدد و انتظارات نیز در این نوع مدیریت دیده می‌شود و مباحث زیبایی شناختی نیز مطرح است.

معاون عمرانی استاندار همدان ادامه داد: تغییرات و انتصابات نشان دهنده آن است که نظام مدیریت کشور به دنبال افکار عمومی در بحث زیبایی شناختی است و این موضوع در بحث شهرداری متعدد است.

یوسفیان با اشاره به اینکه تجمع نیروهای کمی در ساختار شهری چالش‌برانگیز شده است، تصریح کرد: اگر این موضوع مورد توجه قرارنگیرد تجهیزات و لجستیک ما دچار فرسودگی می‌شود.

وی با بیان اینکه بررسی این موضوع که سرانه توسعه‌یافتگی چقدر محقق شده است، گفت: ریل، فرودگاه، قطار موضوعات توسعه‌ای است که باید مورد توجه مسئولین شهر باشد.

معاون عمرانی استاندار همدان در پایان با اشاره به اینکه بلندمرتبه‌سازی موضوعات بسیار اهمیت دارد، تأکید کرد: چقدر سطوحی که قرار است به شهروند خدمت کند به روز شده و سرانه‌های توسعه‌یافتگی چقدر توفیق داشته است؟

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=225766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سردبیر در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.