• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
2

تجمع طلاب و روحانیون ملایر در حمایت از ولایت و مرجعیت+ تصاویر

  • کد خبر : 174864
  • 19 دی 1401 - 12:31
تجمع طلاب و روحانیون ملایر در حمایت از ولایت و مرجعیت+ تصاویر

جمعی از طلاب و روحانیون ملایر در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت از ولایت و رهبری تجمع برگزار کردند. به گزارش عصر همدان؛ جمعی از طلاب و روحانیون ملایر در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت از ولایت و رهبری تجمع برگزار کردند. حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا […]

جمعی از طلاب و روحانیون ملایر در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت از ولایت و رهبری تجمع برگزار کردند.

به گزارش عصر همدان؛ جمعی از طلاب و روحانیون ملایر در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی شارلی ابدو و حمایت از ولایت و رهبری تجمع برگزار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا شمس از اساتید حوزه ملایر در این تجمع اظهار کرد:  اقدامات علیه ایران همچون نشریه شارلی ابدو در روزگاری که ایران هیمنه آمریکا را شکست داده است مسائلی باطل بیش نیست.

وی افزود: حوزه علمیه در طول تاریخ انقلاب پرچم دار حمایت از ولایت بوده است و این مسئله از روزهای ابتدایی انقلاب و حمایت از امام خمینی(ره)  در سال ۵۷ نشان داده شده است.

حجت الاسلام شمس به اقدامات دشمن در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد یک جنگ داخلی در ایران اسلامی بود و با مدیریت رهبری کشور از این چالش عبور کرد.

وی تاکید کرد: رهبری ستون خیمه اسلام است و دشمن به دنبال خدشه دار کردن این امر و رابطه مردم و رهبری و ولایت است اما این خیال باطل دشمن ره به جایی نمی برد.

این استاد حوزه ملایر با بیان اینکه نقشه های دشمنان در ایجاد اغتشاش و آشوب  شکست خورده است، تصریح کرد: دشمنان امروز به دنبال حمله به رهبری و مرجعیت است چرا که می داند اقتدار ایران اسلامی ناشی از این امر است.

وی بیان کرد: در طول تاریخ ملت ایران نشان داده است که در حمایت از رهبری و ولایت تا پای جان ایستادگی می کند و امروز نیز اقدامات و توهین نشریه فرانسوی به شدت محکوم است.

حجت‌الاسلام شمس تاکید کرد: توهین قلم به دستان و مزدوران داخلی و خارجی نمی‌تواند در اراده مردم از ولایت قدری کاهش دهد چرا که ایرانیان و آزادگان جهان ارتباطی قلبی با مرجعیت دارند.

انتهای پیام/گ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=174864
  • دیدگاه‌ها برای تجمع طلاب و روحانیون ملایر در حمایت از ولایت و مرجعیت+ تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.